خبرهای داغ:
کتابی اصل:

نقش اساسی و کلیدی در تربیت فرزندان را خود زنان رقم می‌زنند

همدان-مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان گفت: از دامن زن است که مرد به معراج می‌رود بنابراین برای تربیت فرزندان و همسرداری باید مدیریت وجود داشته باشد چراکه نقش اساسی و کلیدی را خود زنان رقم می‌زنند.
کد خبر: ۹۵۶۸۳۸۱
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فاطمه کتابی اصل در نشست بصیرتی به مناسبت هفته زن در پایگاه شهید ابدی حوزه مقاومت  نرجس خاتون همدان اظهار کرد: اثرگذارترین الگو در عالم آفرینش ریحانه پیامبر اسلام(س) است، چراکه امام زمان (عج) فرمودند فاطمه زهرا(س) نیز برای من الگو است.

وی بیان کرد: چه می‌شود که مادر به جایی برسد که فرزندش را با تمام وجود بزرگ کند، از زیر قرآن رد کند و فدای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کند؛ یا زنی از همسر و دختری از پدرش بگذرد، این نشانگر عظمت زن ایرانی است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان گفت: این انقلاب به لطف پروردگار موفقیت آمیز بوده که تا به امروز با تمام اجماع ثابت ایستاده است و کسانی که آرزوی نابودی انقلاب را داشتند خودشان نابود شدند.

وی با بیان اینکه گام اول انقلاب چهل سال به طول انجامید، افزود: رهبرمعظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) ناخدای این کشتی، بیانیه گام دوم را بعد از چهل سالگی انقلاب مطرح کردند و قرار است گام اصلی برداشته شود.

کتابی اصل با بیان اینکه ۱۰ سال قبل رهبر معظم فرمودند ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم، گفت: ایشان امسال فرمودند به قله نزدیک شدیم؛ بنابراین خستگی ممنوع است و کار باید جهادی و شبانه روزی باشد چراکه نوید فتح قله را دادند.

وی بیان کرد: ما زنان نیز رسالتی بردوش داریم که با تمام مشکلات و چالش‌هایی که وجود دارد، مهمترین وظیفه و رسالت ما به عنوان یک زن علاوه بر قدم‌های اصلی مبارزه با نفس است که جهاد می‌کنیم، همان نفسی که ائمه اطهار(ع) و امام (ره) فرمودند جهاد اکبر است در مقابل جهاد اصغر.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان گفت: اگر انسان از پس خود و نفس اماره خود بربیاید می‌تواند کارهای بزرگ انجام دهد، براساس وصیت شهید چیت سازیان، کسی می‌تواند از سیم خاردارهای دشمن عبور کند که در سیم خاردارهای نفس خودش گیر نکرده باشد.

وی مقام زن را والا بیان کرد و افزود: از دامن زن است که مرد به معراج می‌رود بنابراین برای تربیت فرزندان و همسرداری باید مدیریت وجود داشته باشد چراکه نقش اساسی و کلیدی را خود زنان رقم می‌زنند.

کتابی اصل گفت: از آنجایی که دشمنان ایران اسلامی توان جنگ نظامی با کشور را ندارند، جنگ نرم را در دستورکار قرار دادند که قصدشان ترویج فرهنگ غرب است و همان بلایی که عین اسارت است به اسم آزادی، برای زن ایرانی پیش بینی کرده وبا صراحت گفتند که اگر مادر به منجلاب کشیده شود جامعه ایران نیز به منجلاب کشیده می‌شود.

وی عنوان کرد: ما زنان باید با تبعیت از اصول اسلام و پیروی از دستورات رهبری تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب ومکرشان را به خودشان باز گردانیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار