سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایت تروریستی کرمان گفت: خداوند منتقم خون مظلومان است و چه بد عاقبتی در انتظار کسانی است که خون انسان های شریف و آزاده ایران را بر روی زمین ریختند.
کد خبر: ۹۵۶۸۴۲۰
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) به شرح زیر است:

 

فَرِحينَ بِما آتاهُمُ اللَّهُ مِن فَضلِهِ وَيَستَبشِرونَ بِالَّذينَ لَم يَلحَقوا بِهِم مِن خَلفِهِم أَلّا خَوفٌ عَلَيهِم وَلا هُم يَحزَنونَ﴿۱۷۰﴾

آنها بخاطر نعمت‌های فراوانی که خداوند از فضل خود به ایشان بخشیده است، خوشحالند؛ و بخاطر کسانی که هنوز به آنها ملحق نشده‌اند [مجاهدان و شهیدان آینده]، خوشوقتند؛ (زیرا مقامات برجسته آنها را در آن جهان می‌بینند؛ و می‌دانند) که نه ترسی بر آنهاست، و نه غمی خواهند داشت.

می‌گفتیم از نام تو می‌ترسند، چون ثابت کرده بودند حتی وجود تصویرت برابر است با انعکاس روح مقاومت در دنیا! سردار عزیز من، تو را می‌گویم. اما درست در یکی از ایام الله عزیز خداجان صدها زن و فرزند را در نزدیکی مزار عطرآگین شما گرفتند.

جسم آن ها در آتش انفجار خشم و کینه دشمنان سوخت، اما روحشان تا ابد در رگ و خون ملت این دیار زنده و پاینده و رهنما است.

حالا می‌گوییم از زائرانت هم می ترسیدند که این چنین شبیه آلاله ها پرپرشان کردند. اما باید بگویم حاج قاسم، از زنان و فرزندان، از پدران و مادران، از کودکانی که اسم تو را بر لب می آورند هم می‌ترسند، آن ها نمی‌دانند اما بعد از این انفجار دل هزاران مبارز در ایران خواهد جوشید و با دلی آکنده از حزن و خشم اما مطمئن به وعده الهی در راه تو ثابت قدم خواهند ماند.

ما از مرگ نمی‌ترسیم که کشته شدن در راه خدا آرزوی ماست و هر مرگ خونین ما، روح تازه‌ایست بر قلب‌های خفته زمین در راه مقاومت علیه استکبارستیزی.

سازمان بسیج جامعه زنان استان قم؛ علاوه بر همدردی با خانواده های داغدیده و دعای صبر و پایداری بر قلب های عزیزانشان، واقعه اخیر بمب گذاری رژیم صهیونیستی در گلزار شهدای کرمان را به شدت محکوم نموده و یادآور می شود که این فاجعه انسانی رخ داده فقط به دست متوحش ترین دولت ها صورت می‌پذیرد، که این مدت چهره از جنایات بی‌سابقه خود در برابر انسان های مظلوم سراسر دنیا برداشته اند و عاقبت کار، با کسانی است که در راه خدا تقوا پیشه کرده اند.

و من الله التوفیق

ارسال نظرات