مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ولایت سرخه در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۰۷۷
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید حوزه دانش آموزی ولایت شهرستان سرخه با حضور سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در این آیین اظهار کرد: یکی از جلساتی که مقام معظم رهبری از آن به نیکی یاد می کند و اهمیت آن را بارها و بارها عنوان کرده اند، دیدار با معلمان و قشر فرهنگیان است. ایشان در آخرین دیدار خود با این قشر، از معلمان با عنوان سربازان گمنام یاد می کند که در عرصه ی کار فرهنگی در دورترین نقاط کشور مجاهدت می کنند. در آنجا به مهم ترین کار معلم که ساختن آینده ی کشور است، اشاره می کند.

او افزود: امروز نقطه عمل ما و دشمن در آموزش و پرورش است. در عصر حاضر سختی کار معلم ما اینجاست، اگر یک روزی معلم در کلاس براساس باورهای خود و آموزش های دیده شده، نکته ای را در کلاس عنوان می کرد، دانش آموز به راحتی می پذیرفت، اما امروز دانش آموز سرکلاس معلم خود را با چالش و شبهات سنگین مواجه می کند، چون در یک جنگ شناختی بسیار سنگین قرار داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با بیان اینکه در این جنگ نقطه هدف دشمن آموزش و پرورش است و برای آن سرمایه گذاری کرده است، تصریح کرد: این اهداف و برنامه ریزی ها برای تمام دنیاست و دشمن برای هرکشوری به مدل خودش نسخه می پیچد و با ابزار همان کشور سربازانی تربیت می کنند که منافع آن ها را پیگیری کند. این واقعیتی است که ابتدا همه ما باید آن را بپذیریم و بعد به دنبال درمان آن برویم.

گفتنی است در این برنامه محمدرضا امامی به عنوان فرمانده حوزه دانش آموزی ولایت شهرستان سرخه معرفی شد و از زحمات فرمانده سابق این حوزه حسن فیض قدردانی شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها