خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از پیاده روی خواهران بسیجی و گلباران قبور مادران شهدا و آسمانی در راستای بزرگداشت هفته زن خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۸۶۳۸
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت و مقاومت، نشست بصیرتی همراه با مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید سلیمانی و شهید سید رضی موسوی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد.

فاطمه اسیری از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت دهه بصیرت ویژه برنامه های متنوعی با مشارکت کارگروه فرهنگی و جهادگران بسیجی در پایگاه و مسجد جمعه در این محله برپا و با استقبال خوبی همراه بود.

او افزود: به مناسبت هفته مقاومت و هفته بزرگداشت مقام زن مراسم بزرگداشت همراه با نشست بصیرتی در پایگاه برگزار و در برنامه از پنج تن از مادران محجبه پرور تجلیل و پذیرایی از میهمانان توسط گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی انجام شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) با اشاره به برپایی نشست بصیرتی تحت عنوان ولایت محوری گفت: به مناسبت هفته مقاومت و به یاد سردار دلها پیاده‌روی از پایگاه تا گلزار شهدا همراه با گلباران مزار مادران آسماني و مادران شهدا توسط شورای پایگاه انجام و خواهر بسیجی ضمن تجدید پیمان با شهدا با تلاوت قرآن ثواب آن را به ارواح پاک شهدا هدیه کردند.

اسیری با اشاره به تهیه و اهدای گل و دلنوشته از سوی چهار شهید به مادرانشان گفت: اکران فیلم «ژنرال» و «مستند فتنه 9دی 88» به مناسبت هفته مقاومت، در مسجد جمعه با همکاری هیت امناء مسجد و پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله‌) از دیگر برنامه ها بوده است.

گفتنی است به مناسبت هفته مقاومت و روز زن، نشست سبک زندگی فاطمی (س) همراه با سفره صلوات با سخنرانی و مولودی خوانی در مسجد امام هادی (ع) سرخه به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها