خبرهای داغ:
عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی برنامه های ورزشی، قرآنی و حلقات صالحین با تاکید بر مسجد و محله در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۶۹۸۲۴
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج، برنامه های متنوع ورزشی همراه با حلقات صالحین به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال عضو شورای این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه اجرای این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برنامه های ورزشی با هدف ایجاد و افزایش شور و نشاط اجتماعی، توجه به ورزش و ارزش نهادن در زندگی روزمره برای آن در پایگاه و سالن ورزشی برگزار می شود.

او افزود: برنامه های ورزشی در رشته های فوتبال دستی، ایرهاکی، منچ، ننیس روی میز، گل کوچیک و فوتبال در طول هفته در رده های مختلف سنی برگزار و با استقبال خوبی همراه است.

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند: ورزش همگانی برای همه لازم است، نشاط، سلامت، آمادگی و حوصله کاري در سايه ورزش براي جامعه تأمين مي شود.

جلال با اشاره به برپایی برنامه های تربیتی در پایگاه و مسجد محله گفت: این هفته نیز حلقه های صالحین شهید علیرضا ابراهیمی، شهید محمد تقی فیض، شهید قدرت الله بافتی و جزء خوانی قرآن کریم کریم ویژه کودکان در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار