خبرهای داغ:
حجت الاسلام جلیل زاده گفت: دشمنان اسلام تازه‌ترین برگی که این روز‌ها و در آستانه انتخابات اسفندماه به میدان آورده، القای این توهم است که حضور در انتخابات تاثیر چندانی در سرنوشت کشور و حل مشکلات ندارد.
کد خبر: ۹۵۷۰۷۷۳
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱

دشمن به دنبال القاء عدم تاثیر انتخابات در حل مشکلات است/حضور در پای صندوقهای رای به معنای تصمیم گیری برای آینده کشور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام جلیل زاده مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه تهران بزرگ در جمع کارکنان و بازنشستگان سپاه مینودشت گفت : پیامبر عظیم الشأن (ص) فرمود: ماه رجب ماه آمرزش‌خواهی امت من و در آن زیاد استغفار کنید که خداوند بخشنده و مهربان است.

حجت الاسلام جلیل زاد در ادامه گفت: چندین سخنرانی پیاپی و اخیر رهبری انقلاب مرتبط به مشارکت در انتخابات بوده است، دشمنان اسلام تازه‌ترین برگی که این روز‌ها و در آستانه انتخابات اسفندماه به میدان آورده، القای این توهم است که حضور در انتخابات تاثیر چندانی در سرنوشت کشور و حل مشکلات ندارد!

جلیل زاده تاکید کرد: امید به آینده بسیار مهم است و آنچه دشمن روی آن دست گذاشته، ناامید کردن مردم و تلقین این جمله است که «با رای دادن شما اصلاً اتفاقی نمی‌افتد»؛ در این زمینه باید در جهت تبیین اقدامات انجام شده و همچنین امیدآفرینی میان مردم تلاش کرد. باید برای تبیین خدمات دولت‌های قبلی و فعلی و همچنین اقدامات نظام تلاش کنیم و رسانه‌های عمومی از جمله رسانه ملی نیز باید در این زمینه اقدام کنند. جوانان دهه‌های ۷۰ و ۸۰ خیلی با نسل‌های قبل متفاوتند و باید برای اینها توجیه کرد که مشارکت‌شان به معنای تصمیم گیری برای آینده آنها است.

 حجت الاسلام جلیل زاده تصریح کرد :ملت غیور ایران از هیچ قدرتی باک ندارد، حمله موثر حزب‌الله لبنان، نجباء عراق، ضربات کاری و مرگبار حماس و شاهکار انقلابیون یمن نظامیان صهیونیست را مجبور کرد، از شمال غزه عقب‌نشینی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها