خبرهای داغ:
دکتر حسن رشوند گفت: دشمن دنبال مایوس کردن مردم است و میخواهد مردم را از صحنه خارج کند به همین دلیل کمبودها و سختی‌های داخل کشور را مرتب به رخ می‌کشد.
کد خبر: ۹۵۷۰۸۹۴
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰

انتخابات زمینه ساز تحول است/دشمن می خواهد مردم ما را از صحنه خارج کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر حسن رشوند از کارشناسان سیاسی سپاه در جمع بسیجیان مسجد امام حسین علیه السلام القجر مینودشت گفت: امام، مردم باور بودند. جنگ را کی اداره کرد مردم اداره کردند پس پدیده حذف مردم یک سخن خنده دار است چون نقش موثر در آینده کشور دارند. امام خامنه‌ای مدظله امروز گفتند مردم خوب و مومن هستند حتی آنها که برخی ظواهر شرعی را رعایت نمی‌کنند

رشوند در ادامه گفت :کسی که شناسنامه جمهوری اسلامی و ایران را دارد باید رای بدهد و خودش را موظف می‌داند که رای بدهد باید از او رای گرفته شود..حضور در انتخابات صرفاً تکلیف نیست حق مردم است انتخابات زمینه ساز تحول است.

این کارشناس سیاسی در ادامه بیان کرد:خانم ها پیش رو در عرصه های مختلف نظام بوده‌اند و هستند و در این انتخابات آینده نقش ماثر دارند و میتوانند اقایان را تشویق به سمت انتخابات که حق همه مردم و آینده کشور دارند را داشته باشند .

رشوند تصریح کرد:دشمن دنبال مایوس کردن مردم است و میخواهد مردم را از صحنه خارج کند دشمن کمبودها و سختی‌های داخل کشور را مرتب به رخ می‌کشند و ضعف‌هایی را که در حوزه اقتصاد داریم به رخ ما می‌کشد تا ما بگوییم فایده‌ای ندارد در انتخابات شرکت کنیم. دشمن میخواهد ما از صحنه خارج شویم اما امام میخواهد ما در صحنه انتخابات حضور گسترده داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها