خبرهای داغ:
کارشناس قرارگاه جهاد حقوقی سپاه:

نظام سلطه به دنبال اسلام هراسی در دنیاست/تلاش دشمن در مایوس کردن مردم از حضور در انتخابات است

دکتر علیمحمدی گفت: پیش‌نیاز درک اهمیت فوق‌ العاده انتخابات ١١ اسفند در سال‌جاری، توجه لازم به بحث «روند تغییر هندسهٔ قدرت در جهان» و تأثیر آن در تحولات ایران و غرب آسیا می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۷۱۱۴۰
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳

نظام سلطه به دنبال اسلام هراسی در دنیاست/تلاش دشمن در مایوس کردن مردم از حضور در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر مجید علیمحمدی کارشناس مسائل سیاسی و قرارگاه جهاد حقوقی سپاه پاسداران در جلسه شورای اداری شهرستان رامیان گفت: پیش‌نیاز درک اهمیت فوق‌ العاده انتخابات ١١ اسفند در سال‌جاری، توجه لازم به بحث «روند تغییر هندسهٔ قدرت در جهان» و تأثیر آن در تحولات ایران و غرب آسیا می‌باشد. 

وی اظهار داشت: کینه‌های انباشته نسبت به جهان اسلام از آغاز جنگ‌های صلیبی تا دوران معاصر، در قالب نظریه «جنگ‌ تمدن‌ها»ی نظام سلطهٔ غرب بروز و ظهور یافته است. 

این کارشناس سیاسی افزود: این نظریه کاربردی (پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی) سیبلِ دشمنی را برای نظام سلطهٔ غرب از اندیشه «کمونیستم» به دین مبین اسلام تغییر داده است و مبتنی بر همین نظریه، چندین دهه است که سه راهبرد «اسلام هراسی»، «شیعه‌هراسی» و «ایران هراسی» در دستور کار رسانه‌های نظام سلطه قرار گرفته است. 

علیمحمدی تصریح کرد: مبتنی بر آن نظریه و این سه راهبرد یاد شده، هر آنچه که برای نظام جمهوری اسلامی ایران تولید مقبولیت، آبرو و کارآمدی بنماید، محل‌ نزاع کينه‌توزانهٔ نظام رسانه‌ای غرب قرار خواهد گرفت که در همین راستا، شاهد تلاش سنگین آنان برای مأیوس کردن مردم و جوانان کشورمان از مشارکت در عرصه انتخابات ١١ اسفند سال ١۴٠٢ هستیم.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با اشاره به شادی افکار عمومی در داخل و خارج از کشور به مناسبت ضربهٔ سنگین سپاه پاسداران به مقرهای تروریست‌های وابسته اسرائیل (در سحرگاه روز ٢۶ دی‌ماه) ؛ به مراحل تحقق چهار امر معکوس در حوادث جانگداز عزّه پرداخت که امروزه تأثیراتش به عنوان یک «بومرنگ» به خود نظام سلطه (و نماینده‌اش درمنطقه یعنی رژیم جعلی اسرائیل) بازگشته است.

این چهار سناریوی معکوس عبارتست از:

١. سناریوی معکوس هنر در سینمای غرب (مفهوم پردازیِ قهرمان و ضدقهرمان در ژانرهای گوناگون هنری) که قرار بود حماس به عنوان یک ضدقهرمان به جهانيان معرفی شود تا هرگونه برخورد اسرائیل با مردم مظلوم غزّه را موجه جلوه دهند. لیکن در عمل، حماس به عنوان قهرمان و اسرائیل به عنوان ضد قهرمانی خون‌آشام جلوه‌گر شده است.

٢. اجرای سناریوی مرگ با هزار ضربه چاقو.

٣. اجرای معکوس نظریۀ نبرد نیابتی (proxy war) که رئیس جمهور وقت آمریکا در دانشگاه «وست پوینت» آمریکا مطرح کرد. 

۴. اثبات افسانه بودن «مبحث هلال شیعی» که همواره به عنوان مستمسکی در اقناع سازی حکام اغلب کشورهای عربی و برخی سران کشورهای مسلمان برای تأسیس گروهک خونریز داعش در قلب جهان اسلام بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار