خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

انقلاب اسلامی روحی در کالبد نظام است/اقدامات جهادی راه حل باز شدن مشکلات کشور

دکتر الموتی گفت: اگر مدیران با روحیه بن بست شکن انقلابی داشته باشیم خروجی آن مدیر جهادی چون مکتب حاج قاسم می شود.
کد خبر: ۹۵۷۱۳۵۵
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷

انقلاب اسلامی روحی در کالبد نظام است/اقدامات جهادی راه حل باز شدن مشکلات کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر الموتی کارشناس مسائل سیاسی در جمع گروههای جهادی شهرستان گنبدکاووس گفت: راه حل باز شدن گره های مشکلات کشور انجام اقدامات جهادی و انقلابی است.

وی افزود : نظریه رهبری مبنی برنظام انقلابی بین جوشش و ساختار نظام تناقضی نیست فلذا هم می توانیم جوشش انقلابی داشت و در ساختار نظام هم حرکت کرد.

دکتر الموتی عنوان کرد : انقلاب اسلامی روحی در کالبد نظام است . اگر مدیران با روحیه بن بست شکن انقلابی داشته باشیم خروجی آن مدیر جهادی چون مکتب حاج قاسم می شود. 

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد : انسانهای بزرگ در جامعه بین نقش های متفاوت می توانند تضاد نقش را تفاهم برسانند. لذا به حاج قاسم سلیمانی به سبب محبوبیت پیشنهاد ریاست جمهوری دادند اما ایشان گفت مقام معظم رهبری یک دستخط بدهند اگر از سربازشان راضی هستند آن را با دنیا عوض نمی کنم. این ملاک مدیر جهادی است که در ماموریت های محوله بسیار جدی بود و برای ۲۰ سال بعد خود هم برنامه داشت.

وی افزود : حاج قاسم سلیمانی از این جهت مکتب است که ژنرال آمریکایی می گوید او دارای شخصیت کاریزماتیک و دشمنی قابل احترام است.امروز جمهوری اسلامی نیازمند مدیرانی چون حاج قاسم سلیمانی است که با کار جهادی از سد مشکلات مردم بن بست شکنی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار