خبرهای داغ:
نخستین کارگاه توانمندسازی هادیان سیاسی و افسران جنگ نرم با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی برگزار در شهرستان آبیک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۴۲۵
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

قزوین_ به گزارش خبرگزاری بسیج، نخستین کارگاه توانمندسازی هادیان سیاسی و افسران جنگ نرم با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی برگزار در شهرستان آبیک برگزار شد.

در این کارگاه که با حضور گسترده هادیان ویژه سیاسی شهرستان و فعالین فضای مجازی در سالن اجتماعات یاسین شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک برگزار شد، در زمینه دو بخش رسانه ساختگی و جعلی و نیز هندسه جهاد تبیین پرداخته شد.

در این دوره ها از سوی دکتر علی حیدری، سرهنگ مهدی علی زمانی و سرهنگ حسین بروجردی از اساتید برجسته در خصوص مباحثی درباره سواد رسانه، جهاد تبیین و تحلیل مسائل داخلی و تحولات منطقه ای کشوری و استانی برای شرکت کنندگان مطالب مختلفی ارائه شد.

به گزارش بسیج، برگزاری این کارگاه که با موضوع برگزاری دوره توانمندسازی با هدف دانش افزایی و توانمندسازی هادیان سیاسی سطح شهرستان برگزار شد، در راستای افزایش دانش، بینش و مهارت‌های تخصصی هادیان سیاسی و در راستای انجام وظایف دینی و انقلابی و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و در جهت بالا بردن اشراف و شرکت کنندگان بوده است.

هدف معاونت سیاسی سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک از برگزاری این کارگاه‌، تبیین و تحقق اهداف و برنامه‌های انقلاب اسلامی و روشنگری به هادیان سیاسی بوده است.

گفتنی است، هماهنگی‌های لازم جهت اردوهای آموزشی برای هادیان سیاسی نیز از سوی معاونت سیاسی سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک پیش بینی شده تا در ادامه راه، از ظرفیت اساتید برجسته کشور و استان به بهترین نحو ممکن جهت بازآموزی هادیان سیاسی استفاده شود.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار