خبرهای داغ:
سردار اسدی گفت: گفت: معلم با تمام وجودش بشریت را درس می‌دهد، و برترین معلم جهان اباعبدالله الحسین (ع) است.
کد خبر: ۹۵۷۲۸۱۲
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار محمدجعفر اسدی یادواره شهدای معلم استان فارس در پیش کنگره امیران، سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس در منطقه اروند آبادان استان خوزستان، با حضور یک هزار معلم استان فارسی شرکت کننده در بزرگترین اردوی راهیان نور و پیشرفت معلمان کشور، اظهار کرد: هیچ معلم شهیدی نیست که دانش آموز نبوده باشد و هیچ دانش آموزی نیست که معلم نباشد چرا که شهدای دانش آموز همه معلم انسانیت هستند.

فرمانده برجسته دوران دفاع مقدس افزود: معلم با تمام وجودش بشریت را درس می دهد، برترین معلم جهان اباعبدالله الحسین علیه السلام است آن حضرت درسی به انسان ها داده است که پس از گذشت ۱۴۰۰ همچنان در اوج قرار دارد تا آنجا که امام خمینی می گوید هرچه داریم از محرم و صفر است.

سردار اسدی تصریح کرد: امام حسین علیه السلام، معلمی است که درس آزادگی و شجاعت و ایثار را به انسان ها داد.

فرمانده لشکر ۳۳ المهدی استان فارس در دوران دفاع مقدس افزود: در چند دهه گذشته که همه کفر دست یاری به هم داده بودند که ریشه دین را بکنند مردی بپاخاست و در برابر تمام استکبار ایستاد و گفت؛ قرن آینده قرن اسلام است و استکبار را به خاک مذلت می نشاند.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب، دشمنان از شرق و غرب به دستاورد معلم بزرگ انقلاب؛ حضرت امام خمینی (ره) حمله ور شدند اما کاری از پیش نبردند.

سردار اسدی ادامه داد: در ادامه مسیر انقلاب، صدام با پشتوانه و تحریک استکبار به پنج استان ایران حمله کرد اما معلمان و دانش آموزان در کنار سایر اقشار جامعه به دفاع و مبارزه پرداختند.

وی اضافه کرد: هیچ کس به جبهه نیامده مگر اینکه روزی دانش آموز بوده و روزی هم معلم بوده و تعلیم داده است.

فرمانده برجسته سپاه و از یادگاران دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: در جامعه برخی افراد علیرغم دریافت تعالیم لازمه بازهم به انحراف می روند همانند دانه گیاهی که پوک است و ثمر نمی دهد و تنها دانه هایی مثمر ثمر هستند که درست پرورش پیدا کنند و به سرانجام برسند.

وی ادامه داد: عمر انسان به سرعت می گذرد و انسان وارد عالم برزخی و در ادامه در آخرت حاضر می شود لذا باید برای آن مسیر طولانی تلاش کرد.

سردار اسدی با اشاره حوادث غزه عنوان کرد: دشمن داعش را ایجاد کرد تا در لباس اسلام جنایت کند و غرب اسلام را چنین خشن به دنیا معرفی کند.

سردار اسدی گفت: طوفان الاقصی بپا شد تا چهره واقعی غرب در راس آنها اسرائیل را به دنیا نشان دهد و حماس را در کل دنیا منتشر کرد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی چندی پیش فرمودند خرمشهر ها در پیش است جنگ غزه هزاران برابر بزرگتر از جنگ خرمشهر است و به زودی سرانجام این حرکت عظیم را خواهیم دید.

شایان ذکر است: در این مراسم روایتگری، رونمایی از چهار اثر؛ شعار کنگره ملی امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس، «فارس در قله افتخار»،سایت کنگره امیران، سرداران و ۱۶ هزار شهید فارس، کتاب تاریخ شفاهی حاج محمد نبی رودکی و کتاب فاخر پرونده گزینش زندگینامه شهید محمدجواد روزیطلب مسئول گزینش سپاه فارس، و ...، از جمله برنامه های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها