خبرهای داغ:
در آستانه برگزاری یادواره شهدای باباحیدر، مدیر فرهنگ و ارشاد شهرستان فارسان، مدیران کانال‌های فضای مجازی و اصحاب رسانه ای، با امام جمعه بخش باباحیدر دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۷۲۹۲۶
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛در این دیدار حجت الاسلام رحیمی پس از شنیدن نظرات اعضای جلسه با تبریک فرخنده میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام گفت: فضای مجازی می تواند فکر و فرهنگ و رفتار ما را به هر سمتی که ما مدیریت کنیم تغییر دهد

امام جمعه بخش باباحیدر، افزود: تمامی فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی که در سطح بخش انجام می‌گیرد را به طور دقیق و صحیح در فضای مجازی و رسانه ها به مردم منعکس کنیم تا مردم فعالیت مسئولین در دولت انقلابی را به خوبی ببینند.

حجت الاسلام رحیمی، ادامه داد: آزادی فضای مجازی از این جهت که اشخاص نظرات و افکار خویش را بیان کنند، عامل بد و مذمومی نیست. اینکه افراد با آرای مختلف آشنا شوند و عقاید گوناگون را بررسی و ارزیابی کنند، موضوع مطلوبی است؛ کما اینکه قرآن کریم هم می‌فرماید :«فَبَشِّرْ عِبَادِ، الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِکَ الَّذِینَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِکَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ» گواهی بر تأکید قرآن و دین مبین اسلام بر آزادی است. پس فی نفسه بیان عقاید و آرا آسیب نیست، بلکه آسیب آنجایی است که به اسم بیان حقایق و عقاید، دروغ و تهمت، چاشنی کار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: برای مقابله با این خطر باید عنصر صداقت و شفافیت را در کار قرار داد و با الگوی آن پیش رفت. پذیرش تشیع از سوی ایرانیان به دلیل همین صداقت و راستی بود که مردم ایران آن را دریافت کرده بودند. وقتی شفافیت باشد، اشخاص خود به آسیب‌های فضای مجازی پی خواهند برد.

امام جمعه بخش باباحیدر، در پایان با تاکید فراوان اظهار کردند:با توجه به نزدیک بودن برگزاری یادواره شهدای بخش باباحیدر جهت باشکوه برگزار کردن این برنامه اخبار برگزاری این یادواره به صورت منظم در فضای مجازی انعکاس پیدا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار