خبرهای داغ:
همزمان با ماه رجب و اعیاد و مناسبت های پیش رو، مراسم های بزرگداشت همراه با برنامه های به همت پایگاه های بسیج سرخه در مساجد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۷۳۲۷۰
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، محفل هفتگی روضه خوانی به همت پایگاه مقاومت بسیج ابوالفضل (ع) روستای مومن آباد در سرخه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد جلیلی و مداحی ایمان کریمی همراه با سفره اطعام اهل بیت (ع) در این روستا برگزار شد.

همچنین به همت پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه، نشست ورزشی با مسئولان تربیت بدنی هر پایگاه مقاومت در شهرستان سرخه در جهت هماهنگی هرچه بهتر برنامه در حوزه ورزشی انجام شد.

گفتنی است اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با حضور نوجوانان و جوانان بسیجی در مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه برپا و در رابطه با امام علی (ع) سخنانی عنوان شد.

لازم به ذکر است حلقه شهید ابراهیم هادی و حلقه شهید ذوالفقاری در پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه با موضوع نهج‌البلاغه تشکیل و همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی (ع) مراسم مولودی خوانی و جشن به مناسبت میلاد امام علی (ع) در مسجد امام هادی (ع) در این محله با مدیحه سرایی حجت الاسلام و المسلمین عباس پیوندی و حضور گسترده بسیجیان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار