خبرهای داغ:
همزمان با هفته هوای پاک و ولادت حضرت علی (ع)، جشنواره های متنوع ورزشی به همت هیئت ورزش های همگانی در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۴۲۳
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته هوای پاک جشنواره ورزشی به همت هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه در مدرسه دخترانه متوسطه اول 15 خرداد سرخه برگزار شد.

فاطمه صفا رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه در حاشیه این جشنواره در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در نخستین روز از هفته هوای پاک با مشارکت اداره آموزش و پرورش و اداره محیط زیست سرخه، زنگ هوای پاک همراه با نرمش صبحگاهی در دبیرستان پانزده خرداد با حضور کادر مدرسه و دانش آموزان به صدا در آمد.

او با اشاره به برگزاری کلاس آموزشی در خصوص هوای پاک توسط کارشناسان محیط زیست، افزود: در پایان مسابقه ای دراین خصوص بین دانش آموزان برپا و به چهارده نفر برتر جوایزی از سوی اداره محیط زیست اهدا شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه ادامه داد: همچنین به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) مسابقات مینی فوتبال با حضور هشت تیم از مدرسه شهید امامی در ۶ هفته برگزار و در پایان مسابقه، تیم امید از پایه پنجم مقام قهرمانی و تیم آبان از پایه ششم مقام دوم را کسب کرد.

صفا با اشاره به برپایی جشنواره ورزشی به مناسبت روز پدر در روستاها گفت: جشنواره ی ورزشی با حضور ۸۰ دانش آموز در مجتمع بصیرت مومن آباد در رشته های طناب‌کشی، روپایی، داژبال، گل کوچک و پرتاب توپ به مانع انجام شد و در پایان به سه نفر از پسران با نام مبارک حضرت علی (ع) هدیه ای اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها