خبرهای داغ:
معاون جهاد علمی پژوهشی سپاه ناحیه شهرستان سرخه از برگزاری نمایشگاه علمی و پژوهشی با عنوان ثریّا برای نخستین در سطح شهرستان در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۳۱۵۵
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاهی با عنوان «ثریّا» با موضوعات علمی و پژوهشی در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه برگزار خواهد شد.

سرگرد علیرضا اسماعیل زاده معاون جهاد علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص جزئیات این برنامه اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور دانشگاهیان، شرکت های دانش بنیان، پایگاه های مقاومت بسیج و گروه های مردمی برگزار خواهد شد.

او افزود: این نمایشگاه در قالب غرفه هایی از قبیل هوش ریاضی، خلاقیت ها، آزمایش های شیمی، آزمایش های علمی، بازی‌های فکری و سرگرمی های علمی، آشنایی با دانشمندان ایرانی و شهدای هسته‌ای، مسابقات علمی، دستآوردهای جمهوری اسلامی ایران، عرضه کتاب های علمی، هوش مصنوعی، انگل شناسی، برق الکترونیک، نجوم و ستاره شناسی، رباتیک و چرتکه، نذر علمی و غیره برپا می شود.

گفتنی است زمان برگزاری نمایشگاه ثریا در اواسط دهه مبارک فجر خواهد بود که تاریخ دقیق آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

همچنین افراد و گروه‌هایی که تمایل به همکاری در این نمایشگاه را دارند، می توانند به معاونت جهاد علمی و پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مراجعه نمایند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار