خبرهای داغ:
متربی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از برپایی نشست روشنگری با محوریت انتخابات و چگونگی انتخاب فرد اصلح در پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۲۸۸۲
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت میلاد باسعادت امام جواد (ع) حجت الاسلام والمسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه و همراهان از حلقه‌ی صالحین و حلقه‌ی قرانی شهید قربانعلی یعقوبی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله ی اسلامی آل یاسین (ع) سرکشی کردند.

فاطمه اسیری از متربیان حلقات صالحین در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این دیدار با هدف روشنگری بسیجیان و بیان اهمیت حضور و مشارکت در انتخابات و چگونگی انتخاب اصلح انجام و در خصوص چگونگی مطالبه گری صحیح گفتگو شد.

او افزود: همچنین حلقه ی صالحین و قرآنی شهید قربانعلی یعقوبی همراه با برنامه‌های تلاوت تجویدی قرآن، بیان احکام و تبیین و روشنگری مسائل روز انتخابات تشکیل و در پایان با جشن و مولودی خوانی همراه شد.

گفتنی است جلسه ی اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) در جهت همفکری برای جذب و برنامه ریزی دهه فجر تشکیل همچنین جلسه همفکری در جهت ارائه راهکار با هدف تعامل با مدیران مدارس حوزه استحفاظی پایگاه در زمینه های مختلف برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار