خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسم پور گفت: رسالت حضرت زینب(س)، پیام رسانی و تبیین واقعه قیام کربلا و عاشورا برای آیندگان بود؛ اگر آن حضرت نبود در رخداد قیام کربلا تحریف ایجاد می شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۳۷۷
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱

حضرت زینب(س) با علم، صبر و ولایتمداری از تحریف واقعه کربلا جلوگیری کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در مراسم عزاداری وفات حضرت زینب(س) در جمع کارکنان پایور و وظیفه سپاه گرگان عنوان کرد: آنچه از حضرت زینب(س) معروف شده است صبر است.
وی افزود: داشتن علم از ویژگی های دیگر حضرت زینب(س) بوده است آن گونه که حضرت دارای کرسی بودند؛ حضرت زینب (س) می خواست با روشنگری و سخنانش، نهضت امام حسین (ع) را به پیروزی برساند و در این مسیر همه به ایشان اقتدا کردند که می توان اسیر بود اما در عین حال آزاده بود.
قاسم پور با بیان اینکه حضرت زینب(س) پس از مادرشان بهترین اسوه برای ولایتمداری و مقاومت است اذعان کرد: حضرت زینب سلام الله علیها با توجه به خصایص بی‌نظیری که داشتند الگوی بی‌بدیلی برای بانوان و دختران مسلمان محسوب می‌شوند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در پایان خاطرنشان کرد: رسالت حضرت زینب(س)، پیام رسانی و تبیین واقعه قیام کربلا و عاشورا برای آیندگان بود؛ اگر آن حضرت نبود در رخداد قیام کربلا تحریف ایجاد می شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها