دومین جلسه هماهنگی مسئولان کمیته های ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۲۶
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان، گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است که اقدامات صورت گرفته در طول بیش از چهار دهه پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم بیان شود، نتیجه اقدامات تبیینی در دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی باید خودش را در ۱۱ اسفند انتخابات مجالس‌ خبرگان رهبری، شورای اسلامی نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری، با تشریح ابعاد معنوی انقلاب و امدادهای الهی و عنایت‌های الهی که پشتوانه انقلاب است افزود: در دوران طاغوت ابرقدرت ها بر کشورها تسلط داشتند، منافع کشورها را غارت می کردند و مردم را در فقر قرار میدادند و فساد را در جامعه بصورت آشکار ترویج می دادند، سالها دشمنان اسلام و بشریت بدنبال استعمار منافع کشورها و مردم بودند، امام راحل با انقلاب اسلامی کید دشمنان را برملا ساخت و توطئه های آنان را خنثی کرد، با سقوط حکومت ستم شاهی و تشکیل جمهوری اسلامی اسلامی ایران و کوتاه شدن دست استکبار جهانی، دشمنی ها علنی شد، اما با ایستادگی و بصیرت مردم در عرصه های مختلف دشمنان با شکست مواجه شدند.

امام جمعه شهرکرد، ادامه داد: هر چقدر بر اقتدار انقلاب اسلامی افزوده می شود، آمریکا و کشورهای غربی ضعیف تر می شوند، امروز بیداری اسلامی و بیداری بشریت در دل جهان کفر در حمایت از غزه لبنان و فلسطین را دنیا شاهد است، این بیداری حاصل انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری، به لزوم جهادتبیین و بیان اقدامات ارزشمند انجام شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: لازم است از فرصت دهه مبارک فجر نهایت استفاده شود، باید واقعیت های انقلاب اسلامی را به شکل هنرمندانه مطرح  و تبیین شود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران مبعث ی دیگر از مبعث نبی گرامی اسلام است، در بعثت پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم امدادهای الهی و خدمت رسانی حضرت خديجه کبری سلام الله علیها مشهود و از جایگاه ویژه ای برخودار بود، در عرصه‌ های مختلف انقلاب اسلامی، امدادهای الهی را بارها مشاهده کردیم، انقلاب یک پایگاه درونی فطری دارد و با فضل الهی عاقبت انقلاب اسلامی بسیار روشن است.

امام جمعه شهرکرد، افزود: تبعید امام خمینی(ره) از عراق به پاریس، موجب شد تا انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) از پاریس جهانی شوند. با پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان با هدف نابودی انقلاب به کشور حمله کردند، تحریم اقتصادی، جنگ نرم و جنگ ترکیبی به راه انداختند اما مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی ایستادگی و مقاومت کردند و خداوند هم با شکست دشمنان، نصرت و پیروزی را به مردم ایران کرامت کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت:حقایق نوراني انقلاب اسلامی نباید قربانی برخی از مسائل شود،با توجه به مردمی بودن انقلاب اسلامی،میدان کارباید دست مردم باشد،مردم صاحب انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام، ادامه داد: برنامه های تجمعی در روستا ها تاثیر بسیار خوبی دارد. در برنامه ها باید جلو تحریفات گرفته شود و جنایات و پليدي های رژیم پهلوی برای نسل جوان به خوبی بیان شود. ظلم و ستم رژیم پهلوی به مردم  نسل جوان بیان شود.

امام جمعه شهرکرد، به اهمت محتوا در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: خروجی محتوای تهیه شده در اختیار همه کانال ها شهری و روستایی قرار گیرند. نقش زنان باید تقویت شود، در اصناف کار خوب شده ولی تا رسیدن به نقش اصلی نیاز به تلاش جدی تری دارد.

موسی انصاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، در آغاز مراسم به ارائه گزارشی از پیگیری های انجام شده و اقدامات آماده اجرا ویژه ایام الله دهه مبارک فجر در سطح استان پرداخت.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید و گزارش مسئولین کمیته های استانی از دیگر برنامه های دومین جلسه هماهنگی مسئولان کمیته های ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار