نشست مسئولان فرهنگی حوزه مقاومت بسیج ریحانه النبی(س) ویژه دهه‌‌ فجر و ایام انتخابات با حضور سرهنگ هادی بادینلو معاون فرهنگی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۱۱۴
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نفیسه نجفی مسئول فرهنگی حوزه ریحانه النبی(س) در حاشیه این نشست هدف از برگزاری این نشست را تبیین بحث انتخابات دانست و افزود: این جلسه با حضور راویان فرهنگی پایگاه‌های تابعه و مسئولان و فرماندهان پایگاه‌هی تابعه این حوزه ضمن ارائه راهکارهای جذب و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برگزار شد.

در این نشست هادی بادینلو معاون فرهنگی سپاه استان قم بحث جهاد تبیین و تبلیغ چهره به چهره را مهم دانست و اظهار داشت: الحمدلله دراین ۴۵ سال بعد پیروزی انقلاب آمار و ارقام را که گزارش می‌شود مشاهده می‌کنید، چقدر موفق عمل کردیم‌. اما جنگ ترکیبی، جنگ شناختی و جنگ رسانه‌ای امروز بلایی به سر نسل جوان ما آورده است که وقتی ما سه تا ماهواره به فضا ارسال می‌کنیم و جز هشت کشور برتر فناوری فضایی دنیا هستیم کوچکترین تاثیری در افزایش غرور ملی جوان و نوجوان ما ایجاد نشده است، اما عربستانی که کریستین رونالدو رو می‌آورد و افتخار می‌کند بهترین فوتبالیست دنیا را آورده است برایش با ارزش است و جوان امروز ما فکر می‌کند واقعا این ارزش است؛ چون دشمن ارزش را به واسطه جنگ نرم برای جوان امروز ما تغییر داده است.

وی افزود: جنگ نرم یعنی دشمن با ذهن وباور و افکار مردم کاری می‌کند که به سمت خودشان بروند. این همه افتخاراتی که ایران رقم زده برای جوان ما ارزش نیست.

معاون فرهنگی سپاه قم با اشاره به سطح سواد مردم ایران در سال ۱۳۵۵ و سرشماری که انجام شد، ۳۷٪ مردم ایران فقط با سواد بودند عنوان کرد: از کشورهای پیشتاز در سطح سواد هستیم ولی جنگ رسانه‌ای باعث می‌شود نسل جوان ما این را نبیند و این آسیب است.

وی افزود: باید به گفته مقام معظم رهبری عمل کنیم که فرمودند: سینه سپر کرده و جهاد تبیین کنید. جهاد تبیین الان چهره به چهره و فرد به فرد باید انجام شود.

انتهای پیام/ تقی نژاد

ارسال نظرات
آخرین اخبار