نشست بصیرتی راویان فرهنگی پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی باموضوع دهه‌‌ فجر و انتخابات در این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۵۲۳
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محمد براتی فرمانده حوزه پنج مقاومت بسیج شهید رجایی هدف از برگزاری این نشست را تبیین بحث انتخابات و مشارکت حداکثری در انتخابات دانست و اظهار داشت: این جلسه با حضور راویان فرهنگی پایگاه‌های تابع حوزه شهید رجایی و مسئولان و فرماندهان پایگاه‌.های تابعه این حوزه ضمن ارائه راهکارهای جذب و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برگزار شد.

حجت‌الاسلام اکبری بیان کرد: مقام معظم رهبری به این موضوع مهم اشاره کرده‌اند، زمانی که شور انتخاباتی باشعور و آگاهی همراه باشد، می‌تواند کشور را بر ریل کارآمدی قرار داده و پیشرفت را تامین کند.

وی ادامه داد: به گفته فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) انتخابات برای کشور یک افتخار و فرصت است که اگر با شرکت پرشور مردم باشد، یقینا به آینده کشور کمک خواهد کرد. البته اگر این شرکت پرشور همراه با یک انتخاب درست با شاخصه های یک نیروی کارآمد ، باایمان و علاقه‌مند به کار باشد، آینده کشور را تضمین خواهد کرد.

اکبری با اشاره به آیات قرآنی و با بیان اینکه ناخشنود کردن دشمن، عمل صالح است، افزود: بر این اساس هر عملی و اقدامی از شما که دشمن از آن ناخشنود باشد، در پیشگاه پروردگار یک عمل صالح است.

این طلبه بسیجی ابراز داشت: دشمنان دین، دشمنان اسلام، دشمنان ایران با انتخابات و حضور مردم به شدت مخالف هستند، بنابراین اقدام به انتخابات یک عمل صالح است.

اکبری در پایان سخنان خود گفت:همه ما باید بدانیم که در انتخابات حضوری پرشور و حداکثری داشته باشیم.

محمد براتی فرمانده حوزه مقاومت بسیج پنج شهید رجایی با اشاره به سطح سواد مردم ایران در سال ۱۳۵۵ و سرشماری که انجام شد، ۳۷٪ مردم ایران فقط با سواد بودند عنوان کرد: از کشورهای پیشتاز در سطح سواد هستیم ولی جنگ رسانه‌ای باعث می‌شود نسل جوان ما این را نبیند و این آسیب است.

براتی خاطرنشان کرد: باید به گفته مقام معظم رهبری عمل کنیم که فرمودند: سینه سپر کرده و جهاد تبیین کنید. جهاد تبیین الان چهره به چهره و فرد به فرد باید انجام شود.

انتهای پیام/ سید علی یوسفی

ارسال نظرات