خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار عباس خسروی گفت: امسال در حالی جشن پیروزی انقلاب برگزار می‌شود که شاکله این انقلاب وابسته و مرهون ایثارگری‌های شهدا و مجاهدان فی سبیل‌الله است.
کد خبر: ۹۵۷۴۵۶۷
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

۱۶۷ برنامه در دهه فجر در مینودشت اجرا خواهد شد:/شهدا برای کشور عزت واقعی را به ارمغان آوردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار عباس خسروی فرمانده سپاه شهرستان مینودشت در نشست خبری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران گفت : شهدا برای این کشور عزت و عظمت واقعی را به ارمغان آوردند و در سایه مجاهدت آنها دشمن حتی جرأت نگاه چپ به جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

فرمانده سپاه مینودشت تصریح کرد: ما امروز تمام سرمایه‌ها و داشته‌های خود را مرهون شهدا هستیم و در حالی جشن پیروزی انقلاب در روزهای آینده برگزار می‌شود که شاکله این انقلاب وابسته و مرهون ایثارگری‌های شهدا و مجاهدان فی سبیل‌الله است.

خسروی در ادامه افزود : دهه فجر امسال با شعار محوری جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن ،۴۵سال افتخار بالغ بر ۱۶۷عنوان برنامه اجرا خواهد شد که ۴۴برنامه شاخص می باشد .

وی تصریح کرد: اعزام گروهای جهادی ،تیم های مشاوره و پزشکی به مناطق محروم و برپایی نمایشگاه بزرگ اقتصادی مقاومتی ، مراسمات گرامیداشت دهه فجر و جشن های انقلاب در تمامی رده ها، نشست های بصیرتی و روشنگری با محوریت نقش زنان در جامعه سبک زندگی اسلامی افزایش جمعیت و فرزند آوری ،کاهش آسیب های اجتماعی ، مراسمات یادواره شهدا و برنامه آبروی محله در راستای فرهنگ ایثار و شهادت ، مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی ، رژه خودرویی شهرستان، حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه‌، شرکت گسترده و همیشه در صحنه مردم و بیسجیان در مراسم ۲۲ بهمن امسال از مهمترین برنامه های امسال در مینودشت می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها