خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: یکی از وظایف ما حضور پرشور و نشاط و انیدآفرین در جامعه است و باید در کنار کاستی هایی که داریم ، پیشرفت‌های نظام را بیان کنیم و افرادی را انتخاب کنیم که بتوانند مشکلات جامعه را مرتفع کنند.
کد خبر: ۹۵۷۴۸۱۱
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

جهاد تبیین وظیفه امروز همه ما در جامعه است/جهاد از ضروریات هر انسان مومنی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالعلی ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در دوره توانمند سازی گروههای نقش آفرین بسیج گفت: ارادت مردم شریف ایران نسبت به انقلاب، نظام و آرمانهای امام همیشه ساری و جاری است و در ادامه این راه ارادت خود را به خلف صالح ایشان ، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب ابراز داشته اند و امروز که ۴۵ سال است از پیروزی انقلاب شکوهمند ما می‌گذرد می بینیم که امت ما هنوز در مسیر امام و شهدا گمنام برمی دارند و از ولی فقیه خود اطاعت می کنند. 

وی افزود: امروز می بینیم هسته های مقاومت از کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی با الگوگیری از انقلاب ما شکل گرفته است که نمونه آن را در غزه و فلسطین می بینیم که چگونه در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت می کنند، اینها تحولاتی است که امام راحل در دنیا بوجود آورد.

ایمانی اظهار داشت: در پایان سال انتخابات بسیار مهمی را در پیش داریم که از اهمیت زیادی برخوردار است و می بینیم که مقام معظم رهبری از ابتدای سال بیاناتی را در این خصوص مطرح کرده اند و علت آن هم این است که دشمنان داخلی و خارجی ما به دنبال این هستند که مردم شریف ما حضور ضعیفی در پای صندوقهای رأی داشته باشند تا بتوانند به اهداف شوم و پلیدشان دست پیدا کنند. اغتشاشات سال قبل نمونه ای از این اقدامات آنان برای سال ۱۴۰۲ بود که می خواستند یاس و ناامیدی را در جامعه ایجاد کنند تا به هدفشان برسند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا عنوان کرد: وظیفه ما امروزه این است که در این مسیر جهاد تبیین کنیم و آنچه که از اول انقلاب تا کنون داشتیم اعم از دستاوردها و پیشرفت ها را به نوجوانان و جوانان بیان کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: جهاد از ضروریات هر انسان مومنی است همانگونه که حضرت علی (ع) می فرماید با دست‌هایتان جهاد کنید اگر با دست‌هایتان نمی توانید با زبان جهاد کنید و اگر با این دو نیز نمی توانید با قلوبتان جهاد کنید یعنی از آبرویتان مایه بگذارید.

وی اذعان داشت: یکی از وظایف ما حضور پرشور و نشاط و انیدآفرین در جامعه است و باید در کنار کاستی هایی که داریم ، پیشرفت‌های نظام را بیان کنیم و افرادی را انتخاب کنیم که بتوانند مشکلات جامعه را مرتفع کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها