خبرهای داغ:
به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه‌ فجر و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشستی با موضوع پرسش و پاسخ بر مدار حقیقت در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۸۴۷
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
گفتمان، پرسش و پاسخ و روشنگری بر مدار حقیقت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س) با همکاری پایگاه شهید ثارالله موسوی نشستی به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه‌ی فجر و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد ″پیروزی انقلاب اسلامی" برگزار شد که موضوع آن گفتمان با عنوان پرسش و پاسخ بر مدار حقیقت بود.

سید مهدی هاشمی سخنران برنامه، در ابتدای سخنان خود به بیان اهمیت و تأثیر رأی دادن در انتخابات، دقت و مطالعه در انتخاب کاندیدهای اصلح و توجه نکردن به تبلیغات رسانه‌ها برای جلوگیری از برگزاری انتخابات پرشور پرداخت.

وی در ادامه گفت: «ما در امر انتخابات باید گوش به فرمان ولایت فقیه خود باشیم که فرمودند: «شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است.»

هاشمی خاطر نشان کرد، عدم شرکت در انتخابات موجب افزایش تحدیدات امنیتی از سوی دشمنان می شود و ما باید هشیار باشیم و گوش به حرف‌ها و تبلیغات کشور های غربی ندهیم؛ زیرا شرکت در انتخابات و رأی دادن به کاندید دارای صلاحیت وظیفه‌ی تک‌تک ماست.

در آخر برنامه نیز سخنران به پاسخگویی به سوالات و شبهات پرداختند.

انتهای پیام/ فاطمه جوکار

ارسال نظرات