خبرهای داغ:
حجت الاسلام رضا کشیری گفت: باید قدردان شهدا و صبوری جانبازان، آزادمردان و خانواده‌های معظم آن‌ها باشیم که با ایثار جان خود، ما را از اسارت طاغوت و نو‌کران طاغوت نجات دادند.
کد خبر: ۹۵۷۵۳۳۶
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵

بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی، ریشه کن‌کردن رژیم دوهزاروپانصد ساله ستم‌شاهی از کشورمان بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام رضا کشیری امام جمعه شهرستان مینودشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک دهه مبارک فجر و آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، شهدای گرانقدر دوران انقلاب ، ۳۲۰ هزار شهید گلگون کفن این وطن گفت: باید قدردان شهدا و صبوری جانبازان، آزادمردان و خانواده‌های معظم آن‌ها باشیم که با ایثار جان خود، ما را از اسارت طاغوت و نو‌کران طاغوت نجات دادند.

 امام جمعه مینودشت با اشاره به جنایات شاه خائن گفت: انقلاب اسلامی هدیه بزرگ الهی نه تنها به ملت ایران بلکه به کل جهان بود. امام (ره) فرمودند: ما انقلابمان را به دنیا صادر می‌کنیم. بعضی‌ها خوششان نمی‌آید، اما بالارفتن عکس سردار سلیمانی کنار کاخ سفید با دستان آمریکایی‌ها به معنای صدور انقلاب شکوهمند اسلامی است.

 وی با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی، ریشه کن‌کردن رژیم دوهزاروپانصد ساله ستم‌شاهی از کشورمان بود. خائنین سرمایه‌های فراوانی را از کشور غارت کردند اما بدانند ملت ایران از زیر ستم‌های آن‌ها آزاد شدند و ملت ما ولایت‌مدار است و به تعبیر حاج قاسم ما ملت امام حسینیم.

 امام جمعه مینودشت در ادامه تصریح کرد: نااهلان کسانی هستند که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و با ناامید کردن مردم، در صدد عدم حضور مردم در انتخابات هستند. ما مشکل اقتصادی و معیشتی داریم، اما این انقلاب برای ماست و خون‌بهای جوانان مملکت است. لذا نگذاریم با بی‌تفاوتی و رأی ندادن و عدم مشارکت ما، دشمنانی چون نتانیاهو خوشحال شوند و عدم مشارکت ما و رأی ندادن یعنی شاد کردن دشمنانی چون آمریکا و اسرائیل، یعنی سیلی به گوش اسلام و انقلاب زدن و نادیده گرفتن خون شهدا و منویات مقام معظم رهبری

 وی ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت امام موسی کاظم(ع) گفت: امام موسی بن جعفر(ع) فرمودند: روزی می‌رسد مردی از قم، مردم را دعوت به حق می‌کند و مردم مانند پاره‌های آهن اطرافش جمع می‌شوند. هیچ تندبادی نمی‌تواند آن‌ها را بلغزاند و ادامه آن را در جای دیگر فرمودند: کشته‌های این‌ها شهید هستند و این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل می‌شود.

 امام جمعه مینودشت با اشاره به ۲۴ رجب سالروز فتح خیبر به دست امیرالمؤمنین (ع) گفت: فاتح بی‌بدیل جنگ خیبر اسدالله الغالب علی بن ابیطالب(ع) بود. خیبر سرزمینی بود دارای هفت قلعه و سکنه آن یهودی بودند و قلعه ها را کانون فتنه علیه مسلمانان و پیغمبر اکرم (ص) قرار داده بودند. درب معروف قلعه خیبر که از همین منطقه امام علی(ع)وارد شد و با دست مبارک خود درب قلعه خیبر را با قدرت الهی از جا کند و آن را مانند سپر جلوی خود قرار داد و دست یداللهی و قدرت الهی و جان فشانی امیرالمؤمنین (ع) باعث فتح خیبر شد. امام علی(ع) سرباز فداکار پیامبر اکرم (ص) و اسلام بود.

 وی ضمن تبریک فرا رسیدن عید بزرگ مبعث بیان کرد: پیامبر ما حضرت محمد(ص) آخرین پیامبر آخرالزمان و رحمت دنیا و آخرت است. پیامبر اکرم(ص) تقسیم‌کننده رحمت الهی است. سعی کنیم عزت و آبروی پیغمبر و آل پیغمبر باشیم همانطور که امام صادق(ع) فرمودند: زینت ما باشید نه مایه ننگ و عار ما

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها