خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با تاکید بر نقش محوری زنان در مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: بیش از نیمی از جمعیت را زنان تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۷۶۰۲۳
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، ایرج گلینی در جمع بانوان بسیجی پایگاه آسیه با اشاره به تاثیر و نقش بسزای بانوان در مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار داشت:بانوان همواره در عرصه‌های مختلف ملی و حماسی و جهادی نقش آفرین بودند و اکنون نیز به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حماسه انتخابات نیز نقش آفرین خواهند بود.
وی با بیان اینکه جهاد تبیین یک وظیفه و تکلیف مهم است که بر عهده همه افراد آگاه و با بصیرت قرار دارد، تصریح کرد: بیان دستاورد‌های ۴۵ ساله انقلاب و مقایسه شرایط گذشته با شرایط فعلی درراستای آگاهی بخشی و امید آفرینی در دستور کار بسیجیان قرار گیرد.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با تاکید بر اینکه دشمن از حضور مردم در صحنه انتخابات هراس دارد، خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات و مشارکت مردم در آن سرنوشت جامعه را می‌سازد و باید همه افراد در جامعه با آگاهی و بصیرت در این صحنه حضور یابند و با توجه به معیار‌ها و شاخص‌های تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری فرد اصلح را انتخاب کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها