خبرهای داغ:
به مناسبت ایام الله دهه فجر مراسم همایش بسیجیان گردان در جشن پیروزی انقلاب همراه با اجرای برنامه های فرهنگی از جمله اجرای گروه سرود کریم اهل بیت، اکران فیلم غریب، سخنرانی فرمانده گردان ۱۱۷ امام حسین(علیه السلام) با حضور بسیجیان و پایوران گردان ۱۱۷ امام حسین(علیه السلام) در محل کانون شهید بنی تبار آران وبیدگل کاشان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۷۸۰۶۶
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

فرمانده گردان ۱۱۷ امام حسین(علیه السلام) ضمن تقدیر و تشکر از بسیجیان محترم خانواده‌هایشان و همچنین تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر به خاطر گویی از شهید سرافراز همت پرداخت.

وی در این مورد گفت: مردم زمان انقلاب از مردمان زمان رسول الله بهتر هستند زیرا آن عده ای زمان که پیامبر را یاری کردند پیامبر را دیدند و یاری کردند عده‌ای هم که گوش به حرف ندادند که گناهشان چند برابر است چرا که پیامبر ۲۳ سال حکومت که در مدینه تشکیل دادند ۷۲ جنگ را مدیریت کردند و همچنین امیرالمومنین ۴ سال و نیم خانه نشین شد و امام دوم ما شیعیان و دیگر امامان و ائمه به همین شکل بودند، اما انقلاب ما از سال ۱۳۴۹ جرقه انقلاب اسلامی خورده شد از بین مردم که ظلم حکومت طاغوت را فهمیده بودند، بی‌لیاقتی پادشاه را درک کرده بودند که ایران را دارند به حراج می‌گذارند، در دوره محمدرضا پهلوی که بحرین را از ایران جدا کردند محمدرضا پهلوی چنین گفت: بحرین دختری بود که ما آن را شوهر دادیم و رفت طوری نیست، اینجاست که باید قدر شهدا را دانست و قبور شهدا را بوسید که یک وجب از خاک وطن ما را به دشمن ندادند.

این فرمانده گردان در ادامه گفت: مردم کوفه با امام حسین(علیه السلام) امتحان نشدند بلکه با نائب آن که مسلم ابن عقیل بود امتحان شدند و متاسفانه در این امتحان همگی رد شدند و امروزه هم مردم با امام زمان امتحان نمی‌شوند بلکه با نائب آن که مقام معظم رهبری است امتحان می شوند‌.

وی در پایان به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و حضور همگانی پای صندوق‌های رای در اسفند ماه به بحث و جهاد تبیین پرداخت.

لازم به ذکر است که از دیگر اقدامات گردان ۱۱۷ امام حسین(علیه السلام) در ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی که روز (انقلاب اسلامی، قرآن کریم، پیامبر مهربانی، ایثار و شهادت) نامگذاری شده است، مراسم عطرافشانی و غبار روبی گلزار شهدا در سراسر شهرستان آران و بیدگل با عنوان آیین (مهمانی لاله‌ها) با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان ورزمندگان گردان ۱۱۷ امام حسین(علیه السلام) و اقشار مختلف مردم در گلزار‌ شهدای شهرستان آران و بیدگل بود.

شرکت کنندگان در این مراسم با آرمان‌های امام راحل و ارزشهای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت، عهد وپیمان کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار