جانشین ناحیه مقاومت بسیج مالک مشهد با اشاره به نزدیک بودن دو رویداد بزرگ پیش رو در پایان رسال جاری گفت: راهبرد سپاه تشویق و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات ١١ اسفند است.
کد خبر: ۹۵۷۸۱۵۹
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، سرهنگ پاسدار حسین آریا در گفتگو با خبرنگار بسیج، اظهارکرد:  ناحیه مالک اشتر در پهنه گسترده ای از حرم مطهر رضوی، قرار گرفته است که برنامه های دهه فجر را در قالب قرارگاه پیگیری می کند.

 
وی با اشاره به اینکه برنامه های محوری ناحیه مالک اشتر مشهد محرومیت زدایی و بصیرت افزایی است بیان کرد: راهبرد سپاه تشویق و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات ١١ اسفند است.
 
وی با بیان این مطلب که ۳۰۰ عنوان برنامه در بیست حوزه محلات خواهر و برادر و اقشار به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در حال اجرا است، افزود: یادواره شهدا، نشست های بصیرتی و تدوینی به صورت پر رنگ در سطح محلات، اکران فیلم های سینمایی، محرومیت  زدایی، توزیع ۱۰ سری جهیزیه مشارکتی بین محرومین، بسته های معیشتی با رویکرد محلات کرامت، اهدا ده سری سیسمونی، برگزاری اردوی جهادی در قالب سه گروه جهادی، عمرانی، آموزشی، فرهنگی و کارگاه آموزش خیاطی در سطح جامعه زنان از جمله برنامه های مهم این ناحیه می باشد.
 
جانشین ناحیه مالک، تامین امنیت حرم مطهر رضوی را از دیگر برنامه های پوششی این در قالب قرارگاه امنیت برشمرد و ادامه داد: الحمدالله در این خصوص تعامل و همکاری بسیار خوبی با آستان قدس رضوی و یگان حفاظت حرم داریم.
 
سرهنگ آریا عنوان کرد: برای انتخابات نیز برنامه های بصیرتی و روشنگری توسط هادیان سیاسی در سطح پایگاه ها و مساجد در نظر گرفته شده است بخصوص مشارکت مردمی که دغدغه مقام معظم رهبری است که ۴ راهبرد را در دیدار اخیر ایشان بین مسولان مطرح کردند، راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات که مجموعه سپاه و بسیج در دو راهبرد امنیت و مشارکت نقش آفرین خواهد بود.

خبرنگار/فاطمه باقری
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار