خبرهای داغ:
جلسه برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور امام جمعه بخش و مسئولین بخش باباحیدر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۳۱۷
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه بخش باباحیدر، با تاکید بر لزوم همکاری تمامی نهاد ها و حضور حداکثری در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه اقتدار ملی جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام رحیمی؛ تصریح کرد:راهپیمایی ۲۲بهمن امسال خیلی حساس‌تر است، امسال باید مشارکت و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن هم گسترده باشد هم با نشاط و با انگیزه باشد، بدانیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک کمک برای مسلمان‌ها و اقتدار کشور و یک ضربه به دشمنان اسلام و ایران و انقلاب است.

وی با اشاره به بیش از چهار دهه حضور و همراهی مردم با مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور نسل جوانِ مومن و انقلابی در میدان جهاد و تقدیم شهدا گُواه نشاط و زنده بودن فرهنگ انقلاب اسلامی در عصر حاضر است.حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و مایه نااُمیدی دشمنان ایران اسلامی است که امسال نیز شاهد آن خواهیم بود.

وی اظهار کرد:به فضل الهی مردم در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن، شرکت گسترده و پرشوری خواهند داشت و با دفاع از انقلاب، وفاداری خود به امام خمینی (ره)را برجسته خواهند کرد.

حجت الاسلام رحیمی،امام جمعه بخش باباحیدر در پایان تاکید کرد:وظیفه همه بسیجیان و آحاد مردم به‎خصوص نسل جوان این است که همقدم و همراه  ولایت در تحقق اهداف انقلاب وطی نمودن این مسیر دشوار باشند و نه از رهبر انقلاب عقب و نه جلوتر حرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار