در بهار شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر مردم انقلابی بخش ساحلی دلوار با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کرده و با آرمان های امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۹۵۷۸۴۴۴
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

حضور باشکوه مردم بخش ساحلی دلوار در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری بسیح از دلوار، در چهل و پنجمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر مردم انقلابی بخش ساحلی دلوار خطه ی دلاورمردان ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کرده و با آرمان های امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت کردند.

این مراسم از ساعت 9 صبح از ورودی پارک ساحلی شهر دلوار آغاز و به سمت تپه رشادت در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس برگزار شد.

راهپیمایان بخش ساحلی دلوار  اعم از مسئولین و مردم، ضمن محکوم کردن دسیسه های دشمنان ایران و در رأس آن آمریکای جنایتکار، رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و هم کیشانشان، با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) تجدید بیعت نموده و با پشیتبانی از نظام جمهوری اسلامی و با سر دادن شعار های «مرگ بر آمریکا» و « مرگ بر اسرئیل» انزجار خود را از تلاش های مذبوحانه استکبار جهانی علیه ملت ایران ابراز نمودند.

همچنین پس از مراسم راهپیمایی نیز با حضور مسئولین بخش ساحلی دلوار، مردم و بسیجیان با برگزاری برنامه های شاد، طنز و سرودخوانی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

پایان خبر/

ارسال نظرات