خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

رمز ماندگاری این انقلاب رهبری پیامبر گونه امامین انقلاب است/دشمنان به دنبال کوچک نمایی موفقیت های ما هستند

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: امروز دشمنان ما می خواهند با کوچک نمایی موفقیت ها و بزرگنمایی مشکلات کاری کنند که حضور در پای صندوقهای رای کمرنگ شود
کد خبر: ۹۵۷۸۶۴۸
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

رمز ماندگاری این انقلاب رهبری پیامبر گونه امامین انقلاب است/دشمنان به دنبال کوچک نمایی موفقیت های ما هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرستان علی آباد کتول ضمن عرض تبریک به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: آنهایی که نمیخواستند نظام مقدس جمهوری اسلامی 22بهمن امسال را ببیند خودشان به 22بهمن نرسیدند و نابود شدند.

وی با اشاره به نابودی نماد های ظلم و استکبار جهانی مانند صدام و مسعود رجوی و منافقین و گروهک های مختلف مرز نشین و همچین تضعیف جبهه استکبار مانند آمریکا و اسراییل و ایادی آن ها گفت: رمز ماندگاری انقلاب در این چهل و پنج سال زعامت پیامبر گونه امامین انقلاب به پشتیبانی مردم از این انقلاب الهی رمز ماندگاری این انقلاب بود.

ملک شاهکوهی با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران می باشد. رمز این پیروزی ها مقاومت در برابر ظالم و اتحاد جبهه مقاومت فلسطین و یمن و لبنان و سوریه و عراق و ایران است.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه رویداد مهمی را در اسفند ماه داریم خاطرنشان کرد: 11 اسفند انتخابات بسیار مهمی داریم که وظیفه همه ماست تا با حضور حداکثری جماسه دیگری را رقم بزنیم. امروز دشمنان ما می خواهند با کوچک نمایی موفقیت ها و بزرگنمایی مشکلات کاری کنند که حضور در پای صندوقهای رای کمرنگ شود، اما انشاالله مردم ما با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار