خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا: سپاه تا زمانی که نیازمندان و محرومین تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که فاقد مسکن هستند از نعمت داشتن منزل مسکونی بهره‌مند شوند به نهضت ساخت منزل برای این قشر جامعه ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۹۵۷۹۶۶۶
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

افتتاح بیش از ۹۰۰ خانه محروم در یک سال گذشته/تا خانه دار شدن تمام نیازمندان استان، نهضت ساخت خانه محروم ادامه خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در حاشیه مراسم افتتاح خانه محروم در روستای امیرآباد گرگان اظهار کرد: در ادامه ماموریت بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت آبادانی سپاه نینوا در بحث محرومیت زدایی، یکی از برنامه‌های شاخص و محوری ساخت منزل برای محرومین و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی می‌باشد.
وی افزود: در سال ۱۴۰۱ بر اساس تفاهمنامه‌ای که با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان بسته شد مقرر گردید ۱۲۰۰ واحد منزل مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این کمیته ساخته شود که از این تعداد با همکاری بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی و کمیته امداد ۹۰۰ واحد تکمیل و تحویل محرومین گردید.
فرمانده سپاه نینوا از ساخت و تکمیل ۱۸ واحد مسکونی در سال جاری در شهرستان گرگان خبر داد و تاکید کرد: سپاه تا زمانی که نیازمندان و محرومین تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که فاقد مسکن هستند از نعمت داشتن منزل مسکونی بهره‌مند شوند به نهضت ساخت منزل برای این قشر جامعه ادامه خواهد داد.
لازم به توضیح است در این مراسم یک واحد منزل مسکونی در روستای امیرآباد به همت سپاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) گرگان ساخته شد و تحویل خانواده بی سرپرست و محرومی گردید که ۳۵ سال فاقد مسکن بوده است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها