خبرهای داغ:
سرتیپ دوم پاسدار سیدموسی حسینی: استان گلستان یک قطب کشاورزی است و 666 هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد و بحمدالله با ورود اقتصادی بنیاد تعاون بسیج فرصتی ایجاد شد تا زنجیره های کشاورزی را شکل بدهیم.
کد خبر: ۹۵۸۰۴۶۲
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

بنیاد تعاون بسیج حلقه اتصال مردم با اقتصاد مقاومتی ، استان گلستان با داشتن ۶۶۶ هزار هکتار اراضی زیر کشت قطب کشاورزی کشور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار سیدموسی حسینی جانشین سپاه نینوا در مراسم ویدئو کنفرانسی افتتاح همزمان 14 طرح در کشور گفت: استان گلستان ، برای بنیاد تعاون بسیج استان فرصتی است که می تواند در عرصه های مختلف عمق بخشی کند.

وی افزود: استان گلستان یک قطب کشاورزی است و 666 هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد و بحمدالله با ورود اقتصادی بنیاد تعاون بسیج فرصتی ایجاد شد تا زنجیره های کشاورزی را شکل بدهیم.

حسینی اظهار داشت: امروز در استان شاهد افتتاح دو واحد تولیدی شرکت توسعه کشت دانه های روغنی و شرکت هاب پوشاک گلستان خواهیم بود که شرکت رشد پایدار ایرانیان وابسته به بنیاد تعاون بسیج با سرمایه گذاری ۹ میلیارد تومان برای تهیه ۲۰۰ تن بذر سویای استاندارد جهت کمک به ایجاد ۲۵۰۰ هکتار اراضی زیر کشت سویا در سال ۱۴۰۳ استان گلستان اقدام و برنامه ریزی کرده است . این اقدام ارزشمند و امیدآفرین جهت کمک به بخش کشاورزی و دامداری با هدف ایجاد اشتغال پایدار و در راستای تأمین امنیت غذایی استان صورت گرفته است که با اجرای این طرح دست واسطه گری در این بخش کوتاه خواهد شد و اثر گذاری بسیاری خواهد داشت.

جانشین سپاه نینوا تصریح کرد: همچنین فروشگاه هاب پوشاک ایرانی اسلامی با شناسایی زنجیره پوشاک و با حمایت مالی بنیاد تعاون بسیج در راستای تولید پوشاک ایرانی اسلامی و حمایت از تولید کنندگان داخلی و قطع واسطه گری و کاهش قیمت تمام شده افتتاح و راه اندازی شد.

هدف از راه اندازی هاب پوشاک گلستان در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب بوده و در این طرح تعداد ۵۰ نفر مشغول به کار شده اند و در طرح توسعه و هدف گذاری آنها برای 1000 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها