خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اینکه اولین و آخرین تصمیم‌گیرنده انتخابات مردم هستند، گفت: انتخابات ایران آزادترین انتخابات جهان است.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۷۵
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

انتخابات ایران آزادترین انتخابات جهان استسردار محمدرضا موحد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: حضور بیش از ۲۷۰نفر در رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آن‌هم از استان قم که یکی از استان‌های کوچک اما تأثیرگذار است نشان می‌دهد که فضای انتخاباتی امسال بسیار گسترده و متنوع خواهد بود.

فرمانده سپاه استان قم ادامه داد: شور و نشاط انتخاباتی را از هفته‌های قبل می‌توان در میان اقشار مختلف مردم مشاهده کرد گفتگو در فضای مجازی، گفتگو در گروه‌های مختلف، بحث‌وبررسی نامزدهای انتخاباتی در کوچه و بازار قم و دانشگاه‌ها کاملاً مشهود است و این شور و نشاط با نزدیک‌شدن به‌روز انتخابات بیشتر هم خواهد شد و مطمئناً انتخابات پرشوری را شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات در ایران یکی از آزادترین انتخابات جهان است و رأی مردم تأثیرگذار است و انتخاب اول و آخر را مردم انجام می‌دهد، شاهد مثال این تأثیرگذاری نیز تلاش دشمنان برای کم‌رنگ کردن حضور مردم است، اگر انتخابات آزاد نبود و رأی مردم تأثیرگذار نبود دشمنان نیز تلاشی برای عدم حضور و گرفتن حق مردم نمی‌کردند.

موحد گفت: دشمنان به دنبال این هستند که حق مردم را که همان حق انتخاب است از آن‌ها بگیرند اما مردم ما هوشیارتر از این مسائل هستند، الگوی مردم ایران با هر گرایشی شهدا هستند و نسبت به شهدا ارادت دارند و شرکت در انتخابات همواره یکی از اصلی‌ترین توصیه‌های شهدا از جمله حاج‌قاسم سلیمانی است.

فرمانده سپاه قم با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ۶ انتخابات برگزار شد، بیان داشت: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی زیر آتش بمب و گلوله و در شرایط سخت که گاهی نان‌وآب هم نصیب رزمندگان نمی‌شد صندوق‌های انتخابات در جبهه‌ها خالی از حضور رزمندگان نمی‌شد، چون می‌دانستند که یک برگه رأی آنها بیشتر از گلوله، دشمن را به عقب می‌راند.

وی اضافه کرد: در ایران هیچ‌گاه به مردم دیکته نشده که به کدام شخص و یا حزب رأی دهند و همواره رهبر معظم انقلاب مردم را به شرکت در انتخابات و رأی به اصلح ‌دعوت کردند و ویژگی‌های فرد اصلح را یادآور شدند، اگر مردم بر اساس آنچه ویژگی‌های یک نماینده خوب و اصلح که از زبان رهبر معظم انقلاب مطرح می‌شود در انتخابات شرکت کنند مطمئناً اثرات آن را در زندگی و جامعه خواهند دید.

موحد ادامه داد: خواص و نخبگان جامعه  که مردم به حرف و عمل آن‌ها اعتماد دارند نیز در این زمینه باید به مردم کمک کنند تا مردم بهترین انتخاب را باشکوه و حضور چشمگیر رقم بزنند.

ارسال نظرات