خبرهای داغ:
معاون بهداشت، درمان و دفاع زیستی سپاه، بهره‌گیری از تجربیات سازمانی مدیران بهداشت بمنظور ارتقاء ارائه خدمات سلامت را هدف از این همایش دانست.
کد خبر: ۹۵۸۱۳۸۴
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار سعید بینات معاون بهداشت، درمان و دفاع زیستی کل سپاه، در گردهمایی مدیران بهداشت رده‌های استانی سپاه که در سالن همایش‌های خانه معلم قم برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: در این همایش کارشناسان بهداشت برنامه پنج ساله هفتم و برنامه سال۱۴۰۳ را در مسیر دستیابی به ارتقاء شاخص‌های سلامت مورد همفکری و تبادل نظر قرار دادند.

دکتر بینات با اشاره به موضوعات مطرح شده در این گردهمایی افزود: موضوعاتی در زمینه تغذیه، سبک زندگی سالم، بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای، سلامت روان و موضوع پیشگیری و حفظ ارتقاء سلامت کارکنان در قالب میزگردها و ارائه بحث‌های تخصصی و به اشتراک‌گذاری تجربه‌های همه‌ی استان‌ها در زمینه خلاقیت‌ها و دستاوردهای ارزشمندشان مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ارتقاء سلامت کارکنان از طریق فعالیت‌های پیشگیرانه و ارتقاء فرهنگ سلامت مورد توجه ویژه در سپاه است بیان داشت: فعالیت‌های پیشگیرانه و بهداشتی از پیامدهای مطلوبی مثل فعالیت‌های درمانی برخوردار هستند و منجر به دستاوردهای ارزشمند و بهره‌وری برای سیستم خواهد شد.

انتهای پیام/حردانی

ارسال نظرات