خبرهای داغ:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت بقیه الله الاعظم به تمامی دلدادگان مکتب اسلام و منتظران مصلح کل و مهدی موعود(عج) و با امید به تحقق وعدۀ صادق الهی در فرج آن مولای عدالت گستر، از مردم متدین خراسان جنوبی دعوت نمود با ندبه و تضرع به درگاه حق تعالی، تعجیل در فرج مولا و مقتدای آزادگان و مستضعفان عالم را طلب نموده و در ویژه برنامه‌های سراسر استان حضوری فعال داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۸۱۵۷۲
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در اطلاعیه ای از عموم مردم استان جهت حضور باشکوه در گرامیداشت نیمه شعبان دعوت کرد.

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»
«اَیْنَ السَّبَبُ الْمُتَّصِلُ بَیْنَ الْاَرْضِ وَ السَّماءِ»

کجاست آن حجت معصوم الهی و حلقه‌ی وصل زمین و آسمان؟ تا بشریت خسته و زخم خورده از جهالت و گمراهی و تشنه عدالت، محبت و کرامت انسانی را با ظهور سراسر نور خود از رنج‌ها و درد‌های مزمن شیاطین انس و جن رهایی بخشد و با هدایتگری و بیدارگری قلب‌های زنگار گرفته از گناه و جهل، مدینه زیبا و فاضله انسانیت و بندگی پروردگار عالم را در روی زمین با نقش آفرینی انسان‌های آگاه و فرهیخته و تربیت شده مکتب اسلام و قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت رقم بزند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن عرض تبریک سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم «ارواحنا فداه» به تمامی دلدادگان مکتب اسلام و منتظران مصلح کل و مهدی موعود «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و با امید به تحقق وعدۀ صادق الهی در فرج آن مولای عدالت گستر، از مردم شریف و متدین خراسان جنوبی دعوت نمود با ندبه و تضرع به درگاه حق تعالی، تعجیل در فرج مولا و مقتدای آزادگان و مستضعفان عالم را طلب نموده و برای رفع بلایا و گرفتاری‌ها در ویژه برنامه‌های سراسر استان حضوری فعال داشته باشند.

بانگ سراسری «لبیک یا مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)» به همراه قرائت دعای فرج و نورافشانی

شنبه ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ رأس ساعت ۲۱ (شب نیمه شعبان)
مراسم شادپیمایی منتظران ظهور در بیرجند

یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح از میدان ابوذر به سمت مسجد امام حسین (علیه السلام)

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

 

انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها