خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان: از دل خفقان، عدم استقلال و ذلت، کشوری به وجود آمد که اسلام ناب محمدی را احیا کرد و آزادی و عزت را برای مردم ایران رقم زد و خشم امروز دشمنان، از اقتدار ایران مستقل است.
کد خبر: ۹۵۸۱۷۱۲
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

با ولایتمداری می توان نور امید و انتظار را زنده نگه داشت / خشم امروز دشمنان از اقتدار ایران مستقل است

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در نشست جهاد تبیین کارکنان اداره پست شهرستان ضمن تبریک ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) عنوان کرد: ولادت امام زمان، ولادت امید، نشاط، کمال، امنیت و عدالت می باشد.

وی افزود: مردم باید به گونه ای باشند که با شنیدن نام امام زمان ( عج) نور امید در دلشان شکوفا شود و احساس آینده درخشان را برای خود داشته باشند.

قاسم پور ادامه داد: دشمنان امروزه تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا امید و انتظار و آینده درخشان در بین مسلمانان و شیعیان از بین برود و افکار و عقاید خود را به مسلمانان القا کنند؛ تنها با ولایت مداری می توان از این مسیر سخت عبور کرد و تنها کسانی موفق  هستند که در زندگی خود در مسیر ولایت گام برداشته اند.

وی انقلاب اسلامی را منشأ اقتدار و برکت برای ایران دانست و اذعان کرد: از دل خفقان، عدم استقلال و ذلت، کشوری به وجود آمد که اسلام ناب محمدی را احیا کرد و آزادی و عزت را برای مردم ایران رقم زد و خشم امروز دشمنان، از اقتدار ایران مستقل است.

قاسم پور ادامه داد: کشوری که کاملاً وابسته بود و تحقیر می‌شد امروزه به عنوان قطب و قدرت دنیا در مولفه‌های مختلف تبدیل شده است؛ کشوری که در حال حاضر جزو ۴۰ کشور برتر هسته‌ای دنیا و ۱۷ کشور برتر دنیا از نظر علمی است از این رو دشمن به دنبال القای یاس، ناامیدی و سیاه نمایی در جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان تاکید کرد: امروزه برای تداوم این جمهوری و انقلاب نیاز به اهدای جان و مال نیست بلکه با حضور در انتخابات به کوچک‌ترین وظیفه در قبال حفظ و تداوم انقلاب عمل خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایران عزیز به پشتوانه رای مردم است و اگر حضور در انتخابات و رای دادن مهم نبود اینقدر دشمنان برای رای ندادن تبلیغ نمی‌کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها