خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: دشمنان به دنبال تضعیف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در این راه تلاش‌های زیادی را انجام دادند، اختلاف سیاسی نباید در وحدت ملی تأثیر گذارد.
کد خبر: ۹۵۸۱۷۷۴
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار اسماعیل فرجی در یادواره شهدای آماد سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان اظهار کرد: کمک به  افزایش مشارکت در انتخابات از اهداف ما است و سپاه از هیچ جناح، حزب و گروه خاصی حمایت نمی‌کند.

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی بایدها و نبایدهای انتخابات را رعایت کنند، برابر فرمایشات مقام معظم رهبری همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تضعیف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در این راه تلاش‌های زیادی را انجام دادند، عنوان کرد: اختلاف سیاسی نباید در وحدت ملی تأثیر گذارد.

سردار فرجی انتخابات را نقطه قوت نظام دانست و گفت: تلاش خبیثان برای عدم مشارکت مردم در انتخابات و منصرف کردن مردم در پای صندوق‌های رأی، إن شاءالله با حضور حماسی ملت شهید پرور استان در انتخابات ۱۱ اسفند بی نتیجه می‌ماند.

این مقام مسئول ادامه داد: دشمن در حال حاضر با ایجاد تفرقه، جنگ نرم، ترویج ابتذال و اعتیاد در بین نوجوانان و جوانان و تخریب افکار تلاش دارد تا اندیشه ایرانیان را خراب کند و به این وسیله به اهداف خود دست یابد.

فرمانده سپاه استان خراسان شمالی در ادامه تأکید کرد: وحدت و انسجام ملی در استان خراسان شمالی، بین شیعه و  سنی تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده و هر روز انقلاب اسلامی قدرتمندتر و با صلابت تر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها