جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در یادواره شهید محلاتی
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: شرکت در انتخابات تکلیف و یک جهاد است لذا علاوه بر حضور خود می بایست دیگران را نیز به شرکت در انتخابات ترغیب کنند.
کد خبر: ۹۵۸۲۱۸۷
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌ الاسلام حسین طیبی‌ فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه گذشته در مراسم گرامیداشت شهید «آیت‌ الله محلاتی» که در مسجد القائم محلات برگزار شد، با تاکید بر اینکه براساس آیات قرآن آدمی نباید گذشته خود را فراموش کند، گفت: زمانی که در سال ۴۱ امام پایه‌های انقلاب را گذاشت، طرفداران او انگشت شمار بودند اما اگر امروز انقلاب اسلامی در چهار گوشه دنیا می‌درخشد.

وی افزود: اگر امروز به این جایگاه رسیده‌ایم به خاطر فداکاری‌ ها و ایستادگی‌ های همان عده قلیل است.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شهید محلاتی و دیگر مبارزان انقلابی در زمانی که تعداد همراهان امام کم بود، برای بیداری جامعه و رساندن پیام‌ های امام به گوش دیگران فداکاری کردند و بارها متحمل شکنجه و زندان شدند، اما دست از مبارزه بر نداشتند.
حجت‌ الاسلام طیبی‌ فر ولایتمداری را یکی از شاخصه‌ های شهید محلاتی دانست و گفت: ولایتمداری دارای سه مرحله است که در مرحله اول به عنوان ولایت‌ فهمی و شناخت جایگاه ولایت است، مرحله دوم ولایت باوری با تمام وجود است و مرحله سوم یاوری ولایت است. برخی اگرچه ولایت را می‌ فهمند اما حاضر نیستند برای ولایت سیلی بخورند.
وی تاکید کرد: اگر این سه مقدمه فراهم شود، فرد ولایتمدار خواهد شد، جایگاه ولایت جایگاه حکمرانی و سلطنت نیست. تفاوت نظام جمهوری اسلامی با سایر نظام ها در این است که هیچ کس حق حکمرانی و فرماندهی ندارد، فقط حکم الله است.
حجت الاسلام طیبی‌ فر با تاکید بر اینکه کسانی که به دنبال انتخاب در مجلس هستند باید بدانند که در مجلس نباید چیزی غیر از حکم ‌الله باشد، گفت: مردم باید مراقب باشند که از مدار ولایت جدا نشوند.
وی افزود: از ابتدای شکل‌ گیری جمهوری اسلامی ستون پنجم در کشور وجود داشت و تا به امروز نیز وجود دارد.
حجت الاسلام طیبی‌ فر با تاکید بر انتخاب فرد اصلح گفت: اگر به دنبال ادامه راه شهدا هستیم باید کسی انتخاب شود که روز قیامت حجت و دلیل شرعی برای آن وجود داشته باشد و با معیارهای اسلامی برای کشور برنامه‌ ریزی کند.
وی خاطرنشان کرد: انتخابات تکلیف و یک جهاد است. همه افراد مسئولیت دارند که نه تنها خود در انتخابات شرکت کنند بلکه دیگران را به مشارکت ترغیب کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات