خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۸۲۸۱۶
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان جنوبی به مناسبت انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد؛

در‌های آسمان به فضای ملکوتی ایران بیش از پیش باز شده و آسمانیان هم نظاره گر بارش رحمت الهی به این سرزمین‌اند و هم منتظر خلق حماسه‌ای نوین از این مردم غیرتمند و انقلابی‌اند.

با نزدیک شدن به روز ۱۱ اسفند و به ویژه با شروع ایام تبلیغات نامزد‌های نمایندگی هر دو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، و با حضور نمایندگانی از تمامی جناح‌های سیاسی و فکری کشور، شور انتخابات بیشتر شده و در این هفته به اوج خود خواهد رسید.

انتظار همه از ملت ایران، به ویژه از مردم خراسان جنوبی این است که در این هفته برنامه‌های نامزد‌های مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را بررسی نموده و افراد اصلح را با توجه به گرایش‌های متنوع سیاسی خود انتخاب کنند.

همه ما وظیفه داریم که همدیگر را به خلق این حماسه پرشور و ماندگار دعوت کرده و در یافتن افراد اصلح کمک کنیم.

انشاالله با دعای خیر شهیدان بتوانیم در این آزمون حساس و تاریخی، سربلند بیرون بیاییم. سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان جنوبی ضمن دعوت همگان به حضور حماسی و انقلابی و انتخاب نماینده اصلح، بخشی از ویژگی‌های فرد اصلح را اینگونه معرفی می‌کند:
فرد اصلح، فردی انقلابی، گوش به فرمان رهبر، دلسوز به کشور، داشتن تخصص در یک زمینه مورد نیاز کشور، دشمن‌شناس، دارای روحیه خدمت‌گزاری، دارای دانش و اطلاعات کافی در امر قانونگذاری، آشنا به چگونگی نظارت بر قوه مجریه (نه اینکه بجای نظارت، با دخالت در قوه مجریه به سهم‌خواهی بپردازد)، آشنا به درد محرومان، همیشه یکرنگ، مردم‌دار، پاکدست، فساد‌ستیز، بدور از شعارزدگی و دادن وعده‌های خارج از حوزه مسئولیت خویش، بدور از دادن وعده‌های غیر عملی و دلسوز به نظام و جامعه باشد.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون اهمیت مجلس خبرگان رهبری را خیلی زیاد و حیاتی می‌داند و از عموم مردم دعوت میکند که در انتخاب اصلح نیز حداکثر تلاش و دقت خود را مبذول بفرمایند.

بامید خلق حماسه‌ای ماندگار در ۱۱ اسفند در پای صندوق‌های رای و شاد کردن دل مقام معظم رهبری با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان جنوبی 

 

انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها