خبرهای داغ:
زینب بابا تنها یادگار شهید «قدرت بابا» گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری که فرمودند "این امر یک وظیفه ملی و یک تکلیف می‌باشد" حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمينی برای مشروعیت نظام و نشان اقتدار و قدرت ملی است.
کد خبر: ۹۵۸۳۰۲۷
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰

قزوین_ به گزارش بسیج، شهیدان و ایثارگران با عشق به فرهنگ عاشورا و شهادت در جبهه ها حضور یافتند و ‏با روحیه، شور، شهامت و نشاط بالا و توسل به ائمه اطهار(ع) توانستند ایثارگری ها و ‏فداکاری های بزرگی را در دفاع مقدس به انجام برسانند‎.‎

خانواده های معظم شهدا الگوی بی نظیری برای ملت هستند که توانستند ‏درس بزرگ صبر و فداکاری را برای میهن اسلامی به ارمغان بیاورند‎.‎ پدران و مادران شهدا با تربیت فرزندانی که در زمان نیاز انقلاب و اسلام و کشور به آنان، امام را ‏تنها نگذاشته و جان برکف در جبهه ها حاضر شدند، کار بزرگی را به ثمر رساندند‎.‎ 

فداکاری و ایثارگری های جوانان کشور در دوران دفاع مقدس با هیچ معیار ‏مادی و دنیایی قابل مقایسه نیست‎.‎ ما به شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان و خانواده های آنان افتخار می ‏کنیم و معتقدیم که اعتلای میهن اسلامی را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم که بی چشمداشتی و با غیرت و قدرت در مقابل دشمنان تا دندان مسلح، سینه سپر کردند برای چنین روزهایی که ما در فضایی آزاد و امن برای سرنوشت خودمان و برای اعتلای انقلابمان که یادگار مردان مرد و شیرزنان غیور این مرز و بوم است، پای صندوق های رأی بایستیم.‎

زینب بابا فرزند و تنها یادگار شهید گرانقدر، قدرت بابا، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج از تولد خود می گوید: ۳۵ روز بعد از شهادت پدرم به دنیا آمدم و حتی نتوانستم برای یک بار پدرم را ببینم. یک هفته مانده به چهلمین روز از شهادت پدرم به دنیا آمدم و تا سن هفت سالگی نمی‌دانستم که فرزند شهید هستم چرا که در تمام سال‌های کودکی، تحت تربیت پدربزرگم بودم.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق های رأی گفت: مادرم می‌گوید؛ زمانی که پدرم تصمیم می‌گیرد عازم جبهه شود از او درخواست می‌کند باتوجه به اینکه باردار است از تصمیمش منصرف شود که پدرم قبول نمی‌کند و در پاسخ می‌گوید که "جبهه نباید خالی بماند". امروز نیز ما نباید «میدان انتخاب» را که کارزار آزمون ما برای ادای دین به جان برکفان این خاک و آب است را خالی بگذاریم.

زینب بابا با اشاره به انتخاب اصلح اظهار کرد: نماینده ای انتخاب کنیم که به آرمان و ارزش‌های انقلاب و اسلام مومن باشد و در امتداد مسیر شهدا و پشت سر ایشان در طریق ولایت حرکت نماید چرا که مسیر ولایت، مسیر شهداست.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار بسیج مبنی بر "تاثیر مشارکت مردمی در انتخابات در جهت ارتقای امنیت سیاسی، اجتماعی و ملی" گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری که فرمودند "این امر یک وظیفه ملی و یک تکلیف می‌باشد" حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمينی برای مشروعیت نظام و نشان اقتدار و قدرت ملی است.

تنها یادگار شهید قدرت بابا عنوان کرد: مشارکت مردم هراس دشمن را بیشتر می‌کند؛ وقتی مشارکت مردم در امری زیاد باشد، مشروعیت آن کار هم بیشتر است و در واقع تاکید و مهر تاییدی بر اجرای آن برنامه می‌باشد.

زینب بابا تصریح کرد: مشارکت بر وحدت ملی هم تاثیرگذار است وقتی مردم پای صندوق‌های رای می‌آیند در واقع نوعی وحدت ملی خود را نشان می‌دهند؛ همانطور که در اغتشاشات سال گذشته مردم با وحدت، حضور به موقع و هوشیاری خود نقشه دشمن را نقش بر آب کردند و به نوعی بساط اغتشاشات با حضور مردم برچیده و امنیت و آرامش به کشور بازگشت.

 وی بیان کرد: عدم حضور مردم در تمام عرصه‌ها باعث تضعیف نظام می‌شود وقتی مردم به میدان می‌آیند؛ هراس دشمنان بیشتر می‌شود و این نشان می‌دهد که قدرت نظام، مردم هستند و مقام معظم رهبری هم روی مردم تاکید ویژه ای دارند.

زینب بابا در پایان عنوان کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای و با مشارکت آگاهانه و انتخاب افراد اصلح و شایسته نشان می‌دهند که پای آرمان و ارزش‌های انقلاب و گوش به فرمان ولایت فقیه هستند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها