خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان گنبدکاووس:

رای دادن و انتخابات یک عبادت جمعی است/همه نقشه دشمن گرفتن امید از ملت ایران است

حجت الاسلام والمسلمین ترابی گفت: این بمباران عدم مشارکت انتخابات بی سابقه علیه ملت به کار رفته و مردم باید با بلوغ خود باشکوه ترین دموکراسی را رقم بزنند.
کد خبر: ۹۵۸۳۲۲۸
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶

رای دادن و انتخابات یک عبادت جمعی است/همه نقشه دشمن گرفتن امید از ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با توجه به روز مهم انتخابات گفت : این تنها انتخاباتی در دنیا است که همه غربی ها و آمریکایی ها ایستاده اند تا این مردم سالاری و دموکراسی برگزار نشود.

وی افزود : این بمباران عدم مشارکت انتخابات بی سابقه علیه ملت به کار رفته و مردم باید با بلوغ خود باشکوه ترین دموکراسی را رقم بزنند.اصلح کسی است که از رشوه گرفتن بدور باشد و بدترین کسی است که وطن فروش باشد و نقشه دشمن را پیاده بکند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی تاکید کرد : هیچ کس از دشمنش خیرخواهی نخواهد دید فلذا با توجه به حجم تبلیغات دشمن خیر خود را در مشارکت ببینید.مراجع عظام تقلید رای می دهند و دست خود را می بوسند یعنی احترام معنوی دارد رای دادن و انتخابات یک عبادت جمعی است .

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس در پایان خاطرنشان کرد : اینکه شورای نگهبان کسی را باقی نگذاشته سناریو پوچ است چرا که همه اقشار و گروه ها لیست ارایه دادند که باید تحول آفرین را پیدا کرد و رای داد. همه‌ی نقش دشمن در این دوره عدم مشارکت و گرفتن امید از ملت ایران است.

انتهای یپام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار