خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار مهدی اصحابی: تعدادی از بسیجیان مساجد و محلات کردکوی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۸۳۶۹۵
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴

اعزام 100 نفر از بسیجیان کردکوی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار مهدی اصحابی فرمانده سپاه کردکوی در مراسم اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان گفت : امروزیکشنبه ۱۳ اسفند تعداد ۱۰۰ نفر از خواهران و برادران بسیجی مساجد و محلات شهرستان در قالب دو دستگاه اتوبوس و چند سواری به سوی مناطق عملیاتی جنوب کشور دیار ایثار و مقاومت اعزام شدند.

فرمانده سپاه کردکوی با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس اردوهای راهیان نور است گفت: اردوی راهیان نور بستری را برای انتقال حماسه‌ها و رویدادهای هویت ساز برای نسل نوجوان و جوان فراهم کرده و طی این سال ها به عنوان یک فناوری ، برکات فراوان داشته است.

 اصحابی افزود: هرساله شاهد افزایش اعزام ها و استقبال مردم از اردوهای راهیان نور هستیم و حضور نوجوانان و جوانان در این اردوها بسیار چشمگیر است و این نشان دهنده جذابیت و پویایی مکتب ایثار و شهادت و شوق و اشتیاق نسل جدید برای آشنایی با حماسه های دفاع مقدس است.

وی عنوان کرد: اردوهای راهیان نور نسل جدید را با رموز موفقیت ملت ایران در دفاع مقدس آشنا می سازد و فرهنگ ما می توانیم که از لازمه های حرکت در گام دوم و پیشرفت است را به خوبی برای جوانان نهادینه سازی می کند.

این مقام مسئول در پایان گفت: کاروان راهیان نور اعزامی از شهرستان کردکوی از یادمان شهدای گمنام اندیمشک، فتح‌المبین، فکه ، کانال کمیل، دهلاویه، اروندکنار، شلمچه، طلاییه، هویزه، معراج‌الشهدای اهواز، امامزاده دانیال شوش، حرم مطهر حضرت معصومه(س) بازدید خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار