خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسم پور گفت: شهدا مایه استحکام و تقویت انقلاب اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۹۵۸۳۸۴۰
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷

شهدا مایه استحکام و تقویت انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت‌الاسلام قاسم پور عصر امروز در یادواره سردار شهید حاج علی احمدی که به همت حوزه حضرت زینب(س) در مسجد عزیزالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه شهدا در نزد اسلام بسیار حائز اهمیت است و آنها مایه استحکام و تقویت انقلاب اسلامی ایران هستند.
وی با اشاره به اینکه والاترین مقام نزد خداوند شهادت است، تصریح کرد: شهدا باعث دوام و استحکام انقلاب و اسلام هستند و بالاتر از شهدا چیزی نیست انسان در دنیا مدام در حال داد و ستد است و چه نیک است در معنویت از یکدیگر پیشی بگیریم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان با بیان اینکه همسایه آزاری در اسلام حرام است، ابراز کرد: دشمن در جنگ نظامی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند به همین دلیل به تحریف روی آورند و برای متلاشی کردن انقلاب اسلامی تمام تلاششان را کردند تا در ایران، ضدارزش به ارزش تبدیل شود و حلال و حرام جای خود را عوض کنند.
قاسم پور خاطرنشان کرد: مرگی تاجرانه است که با خدا معامله شود، مرگی که در راه خدمت به دین و انقلاب خرج شود دارای ارزش و اهمیت است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان افزود: خریدار شهید خداوند باری تعالی است وقتی با خدا معامله کردید یعنی یک معامله سراسر سود داشتید و شهادت بالاترین معامله انسان با خداست.
قاسم پور ابراز کرد: بهشت پاداش شهدایی است که با خدا معامله کرده است در سوره مبارکه توبه خداوند وعده داده است چه بکشند چه کشته شوند شهید هستند و اجر آن را می‌برند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان گفت: یک عده‌ای خودشان را برای دو روز دنیا می‌فروشد و آب به آسیاب دشمن می‌ریزد و سرانجام به تباهی می‌رود.
وی تصریح کرد: یک عده‌ای هستند که اسیر مال، مقام، جاه و مقام دنیوی نیستند و برای آخرشان کار می‌کنند و برای دینشان آبرو میگذارند.
وی بر لزوم تربیت فرزند تاکید کرد و گفت: تربیت فرزند در دین مبین اسلام بسیار سفارش شده است مبادا قشر حزب‌اللهی در تربیت فرزند کوتاهی کند که در قیامت باید پاسخگو باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان ابراز کرد: انتخابات به تدابیر رهبری فرزانه و حکیم به خوبی رقم خورد و تمام توطئه‌های دشمن نقش برآب شد با وجود سمپاشی تبلیغاتی دشمنان در فضای مجازی باز هم شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات بودیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها