خبرهای داغ:
کارگاه آموزشی مهارت‌های پیش از ازدواج با هدف گسترش راهکارهای ازدواج آسان و ارتقاء شاخص های یک ازدواج توسط گروه روانشناسی مشاوران همیار دفتر تبلیغات اسلامی و با همکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس(س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۴۱۱۳
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فاطمه سادات قاضی مسئول شعبه امر به معروف و نهی از منکر حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس(س) اظهار کرد: کارگاه مهارت‌های زندگی پیش از ازدواج در راستای ارتقاء سلامت روان و افزایش آگاهی جوانان در رابطه با مهارتهای زندگی قبل از ازدواج در محل مدرسه علمیه آیت‌ الله ایروانی(ره) برگزار شد.

وی گفت: حضور جوانان در کلاس های مشاوره ای پیش از ازدواج، مهارت های ازدواج و مهارت های زندگی، همانند آزمایش پیش از ازدواج اجباری می باشد و آموزه هایی که در کلاس های مهارت های پیش از ازدواج داده می شود، نه تنها سرلوحه زندگی مشترک می باشد بلکه می تواند مشاوره های بعد از ازدواج و یا پیش از طلاق را کمرنگ کند.

قاضی افزود: در این کارگاه آموزشی مطالبی در مورد مهارتهای شناخت زوجین از یکدیگر، طریقه صحیح انتخاب همسر و شناسایی معیارهای ازدواج ارائه شد که ازدواج یکی از مهم‌ترین و سرنوشت سازترین انتخاب‌هایی است که هر فرد در طول زندگی خود با آن روبرو می‌شود.

انتهای پیام/حردانی

ارسال نظرات