رئیس بسیج جامعه زنان قم در نشست گرامیداشت روز قشر بسیج زنان قم و یاد و خاطره هفت هزار شهیده زن بیان داشت: بانوان به عنوان محور اساسی خانواده، در جامعه نقش تأثیرگذاری دارند.
کد خبر: ۹۵۸۴۵۳۰
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

بانوان در جامعه و خانواده نقش مهم و تأثیرگذاری دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، خانم فرخ رئیس بسیج جامعه زنان قم در نشست گرامیداشت روز قشر بسیج جامعه زنان قم و یاد و خاطره هفت هزار شهیده زن که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد؛ گفت: اقشار مختلف بسيج همچون بسيج دانش.آموزی روزی را در سال به عنوان خود نامگذاری كرده‌اند، بسيج جامعه زنان نیز مصادف است با سالروز شهادت شهیده مریم فرهانیان که بسیج جامعه زنان بعنوان روز قشر این روز را برای خود انتخاب کرده است.

فرخ بسيج جامعه زنان را يكی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ايرانی دانست كه در سايه سار ولايت شكل گرفته است، اظهار داشت: از سال ۸۹ یکی از شهدای زن به عنوان شهید شاخص آن سال معرفی می‌شود و اين اقدام آغازگر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بسیج است.

رئیس بسیج جامعه زنان قم تصريح كرد: در راستای دیدار اعضاء کنگره هفت هزار زن شهیده با مقام معظم رهبری مدظله العالی در سال ۹۱ این زمان به عنوان بسبج جامعه زنان و روز قشر نامگذاری گردید.

وی ادامه داد: در این نشست تلاش کردیم تا عناوین برنامه‌ها را در راستای پیام مقام معظم رهبری برای کنگره هفت هزار شهیده زن را عملیاتی کنیم.

او با اشاره به اینکه بانوان ایران بانوانی هستند که سنگر خانواده را حفظ و به تحکیم بنیان خانواده کمک می‌کنند افزود: بانوان در عین حال با توجه به ویژگی هایی که دین اسلام برای یک زن در نظر گرفته است حرکت می‌کنند و نقش تأثیرگذاری در جامعه دارند.

وی در پایان اظهار داشت: در بسیج جامعه زنان در قالب قرارگاه تعالی زن و خانواده بر آن هستیم که بتوانیم منویات و منظومه فکری امامین انقلاب را اجرا کنیم.

انتهای پیام/حردانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار