خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسم پور گفت: کار و رفتار شهدا، کاری الهی و ماندگار است و اگر کسی بخواهد راه شهدا را ادامه دهد و رفتار او الهی باشد می بایست همه جا خدا را شاهد و ناظر بر اعمال خودش ببیند و به یاد قیامت باشد
کد خبر: ۹۵۸۵۲۲۶
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

شهدا به اباعبدالله الحسین(ع) اقتدا کرده و زنده هستند/دشمنان به دنبال از بین بردن هویت ایرانی اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در یازدهمین یادواره شهدای کوی سجادیه گرگان عنوان کرد: یادواره شهدا بهانه‌ای برای گسترش فرهنگ شهداست، شهید نیازی به تعریف ما ندارد و شهیدان زنده هستند؛ شهدای ما به اباعبدالله الحسین علیه السلام اقتدا کردند و زنده هستند و بعضی از افراد به هر دلیلی مانع از این می‌شوند که شهدا آنها را راهنمایی نمایند.
وی افزود: کار و رفتار شهدا، کاری الهی و ماندگار است و اگر کسی بخواهد راه شهدا را ادامه دهد و رفتار او الهی باشد می بایست همه جا خدا را شاهد و ناظر بر اعمال خودش ببیند و به یاد قیامت باشد.
قاسم پور اذعان داشت: شهید اهل برترجویی، فساد و یا منیّت نیست و اگر شهید عظمت و بزرگی خدا را درک نموده باشد این شهید تمام نشدنی است.
وی ادامه داد: انگیزه شهیدان از حضور در میدان جهاد همچنان‌ که در وصیت‌نامه‌های آنها موجود است، حمایت از انقلاب، امام بزرگوار، حجاب، دفع شرّ دشمن و هموار شدن راه نظام برای دستیابی به اهداف آن بود که باید مراقبت کرد این آرمان‌ها به‌دست برخی افراد نفی و مخدوش نشود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان گفت: ایثار و شهادت و پرداختن به آن، بعد از جنگ وظیفه ما را خیلی سنگین می‌کند، چون تمام سعی دشمن این است که مؤلفه‌هایی که موجب می‌شود هویت ایرانی اسلامی ما بدرخشد را از بین ببرد، بنابراین در این وضعیت، کشوری که هویتش از بین برود قطعاً مورد تهاجم فرهنگی قرار خواهد گرفت و در این تهاجم مغلوب خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: جنگ امروز دشمنان علیه انقلاب اسلامی، جنگ نرم و شناختی است و دشمن در این جنگ به دنبال این است که جای حق و باطل را عوض نموده به مقدسات اهانت نماید و غیرت جوان ایرانی را از او بگیرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها