خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسم پور گفت: وابستگی نقطه ضعف و عدم پویایی است و برای تحقق شعار سال باید موانع حضور مردم در جهش تولید رفع و زمینه مشارکت آنها فراهم گردد.
کد خبر: ۹۵۸۶۹۹۵
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲

با ظهور امام زمان(عج) عید واقعی برای همه بندگان و مظلومین رقم خواهد خورد/برای تحرک موتور اقتصادی کشور باید مشارکت مردم به نحو صحیح وجود داشته باشد

حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در مصاحبه با خبرگزاری بسیج ضمن تبریک تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، ماه بندگی و عبادت عنوان کرد: ان شاءالله با ظهور امام زمان(عج) عید واقعی برای همه بندگان و مظلومین رقم بخورد.
وی افزود: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) چندین سال است که شعار سال را با محوریت مسائل اقتصادی مطرح می فرمایند و این حاکی از نقطه ضعفی است که کشور ما به آن مبتلاست.
قاسم پور اذعان داشت: اگر اقتصاد درست شود هم دنیا و هم آخرت مردم درست خواهد شد و شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» بیانگر این موضوع می باشد که برای تحرک موتور اقتصادی کشور باید مشارکت مردم به نحو صحیح وجود داشته باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در پایان خاطرنشان کرد: تولید ملی، قطع وابستگی به دیگران علی الخصوص غربی هاست؛ وابستگی نقطه ضعف و عدم پویایی است و برای تحقق شعار سال باید موانع حضور مردم در جهش تولید رفع و زمینه مشارکت آنها فراهم گردد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها