خبرهای داغ:
حجت الاسلام نوفرستی گفت: انتخاب درست نماینده مردمی در مجلس میتواند گام اول در رشد تولید با مشارکت مردمی باشد.
کد خبر: ۹۵۸۷۱۴۶
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام نوفرستی امام جمعه موقت شهرستان بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و اهمیت مسئله انتخابات، گفت: دشمن به دنبال حضور کمرنگ مردم در این عرصه بزرگ سیاسی یعنی انتخابات بودند و رهبری هم بنا به اهمیت موضوع، ۱۱ ماه قبل شروع انتخابات مسائل مختلف را یادآوری کردند و در نهایت دیدیم که با شکوه هر چه تمام‌تر مردم در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: اکنون که برای برخی از حوزه‌های انتخاباتی، کار به مرحله دوم رسید و این خود به گونه‌ای نشان از دموکراسی حاکم بر روح انتخابات در جمهوری اسلامی است، مشارکت دوباره مردم برای حضور و فرصت سازی مسئولان برای حضور بیشتر جوانان حائز اهمیت است.

خطیب جمعه موقت بیرجند خطاب به منتخبین مردم برای مجلس دوازدهم گفت: اکنون که ما به قله‌ها نزدیک هستیم باید مراقب باشیم و برای ارتقا و رشد کشور و رساندن آن به تمدن اسلامی تلاش کنیم.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: رمضان ماه بهار معنویت، امسال با بهار طبیعت هم زمان شده و امیدواریم همراه با همه مومنان از برکات این ماه استفاده کافی را ببریم.

وی با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان افزود: تلاوت معجزه الهی رسول خاتم (ص)، لیالی قدر، دعا و مناجات ماه رمضان که پیوند با خداوند سبحان است، همگی، دل را زنده و جامعه را برای ظهور امام زمان (عج) آماده می‌کند.

امام جمعه موقت بیرجند همچنین با اشاره به تحولات غزه و اینکه جمهوری اسلامی همواره از نهضت‌های اسلامی و مظلومیت حمایت میکند گفت: غربی‌ها خیلی تلاش کردند که موفقیت فلسطینیان را به دخالت ایران در منطقه نسبت دهند که خود این حاکی از غفلت دشمنان ما از نیرو‌های مقاومت و قدرت فلسطین است.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها