خبرهای داغ:
مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی از تولید برنامه "راه روشن" با موضوع وصیت‌نامه‌خوانی شهدا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۷۲۰۴
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، رحیم‌آبادی مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی از تولید برنامه "راه روشن" با موضوع وصیت‌نامه‌خوانی شهدا خبر داد.

وی مداومت بر مطالعه وصیت‌نامه و زندگینامه شهدا و خاطرات دفاع مقدس را ضروری دانست و گفت: در همین خصوص ویژه برنامه «راه روشن» در خصوص وصیت‌نامه خوانی شهدا توسط امور هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان تولید شده است.

رحیم آبادی با تأکید بر اینکه در این برنامه سعی شده تا فرهنگ ایثار و شهادت به مخاطب جوان معرفی شود، افزود: امروز خواندن وصیت‌نامه شهدا بر همه مدیران و آحاد جامعه امری ضروری است، چون این وصیت‌نامه‌ها حاوی نکاتی بسیار ارزشمند برای زندگی روزمره ماست.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی بهره‌گیری از هنر را برای انتقال پیام شهدا بسیار مفید و مؤثر دانست و گفت: برگزاری جلسات شعر و ادبیات، هنر تئاتر، فیلم‌های سینمایی، انتشار کتاب‌های دفاع مقدس و توزیع آن در بین جوانان از جمله روش‌هایی است که می‌تواند در ترویج و انتقال فرهنگ دفاع مقدس مؤثر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها