کلاس های جز خوانی و تدبر در قرآن همه روزه در زینبیه روستای گورک دژگاه از توابع بخش ساحلی دلوار به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) و خانه قرآن موعود این روستا برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۸۷۳۴۸
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵

برگزاری محفل انس با قرآن در پایگاه حضرت معصومه(س) گورک دژگاه

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار،کلاس های جز خوانی و تدبر در قرآن همه روزه در زینبیه روستای گورک دژگاه از توابع بخش ساحلی دلوار به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) و خانه قرآن موعود این روستا برگزار می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) روستای گورک دژگاه در خصوص کم و کیف برگزاری این کلاس ها عنوان داشت: به حول قوه الهی و در بیستمین سال متوالی مراسم جزء خوانی و تدبر در قرآن در ماه مبارک رمضان از طرف بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) و خانه قرآن موعود همه روزه راس ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ با حضور خواهران قاری برجسته در زینبیه این روستا برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: همه روزه یک جزء از قرآن کریم با مشارکت بانوان قرائت می‌شود و در حاشیه برنامه جزخوانی دوره آموزشی تدبر در قرآن نیز توسط مربیان طرح صالحین پایگاه برگزار می‌شود.

این فرمانده بسیج همچنین هدف از برگزاری این کلاس ها را این گونه برشمرد: هدف از این مراسم معنوی تلاش در راستای اعتلای فرهنگ قرآنی و تقویت روحیه انس با قرآن و بهره‌مندی از تعالی معنوی قرآن بویژه در ایام ماه مبارک رمضان است.

برگزاری محفل انس با قرآن در پایگاه حضرت معصومه(س) گورک دژگاه

برگزاری محفل انس با قرآن در پایگاه حضرت معصومه(س) گورک دژگاه

پایان خبر/

ارسال نظرات